Spor her insanı güzelleştirmiyor, fiziğimden fazla nefret etmeye başladım. Hayatım boyunca o göbeğim hiçbir zaman erimedi. Ben profesyonel yüzücüyüm, küçüklüğümde 3 yıl yüzme geçmişim var, tekrardan başladım. Küçüklük fiziğime geri döndüm, küçükken de göbeğim vardı, popom yoktu, bu göbek niye erimiyor. Diyet yapmıyorsun diyen var ama kimse yapmıyor, milletin göbeği eriyor, niye benimki erimiyor. Her gün donas giyen insanı biliyorum, ben kilo alıyorum, o almıyor, sinirim bozuluyor... Neyse o yüzden parası olup da spor yapanları anlamıyorum squatlı popo da güzel değil ki, popo dediğin vurdun mu yaylanacak löbür lömür olacak, estetikli popo da güzel değil, sert popo güzel değil. En güzel fizik estetikli olur ama dolguyla değil, göbek yağını alacaksın, memeye göte aktaracaksın, en iyi öyle olur. Kilo güzellik katar, yağ güzellik katar, kaslar, dolgular değil.
Ben de gluten yok, baktırdım ama artık laktoz alerjisi mi var diye bir düşünmüyor değilim. Olsa da bizim evde böyle şeylere saygı yok, göbekli yaşamak ve göbeğimle barışmak zorunda kalabilirim, laktoz alerjisi var diye süt içmiyorum diyemem, bizim evde var olan her şeyi yemek zorundayım. Yok badem sütüymüş falan, prensesler gibi olur bizim aile için.
Ben de gluten yok, baktırdım ama artık laktoz alerjisi mi var diye bir düşünmüyor değilim. Olsa da bizim evde böyle şeylere saygı yok, göbekli yaşamak ve göbeğimle barışmak zorunda kalabilirim, laktoz alerjisi var diye süt içmiyorum diyemem, bizim evde var olan her şeyi yemek zorundayım. Yok badem sütüymüş falan, prensesler gibi olur bizim aile için.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer