1 ay

Neden herkes fazla kilo verme diyor daha üst ideal sınıra bile gelmedim?

Tamamen irademle 5.5 ayda tek öğün, yeri geldi 48 saat 72 saat yaptığım oldu ama her zaman değil, yürüyüş 13 km, geri geldi 30-45 yaptığım da oldu, gitmediğim telafi falan, abartısız kondisyonum çok yüksek vs, artık fitness'ta son 3 kilodur, 106'dan 68.5'a düştüm, üst sınıra e-Nabız'da bile üst sınır 67, 1.64 için alt sınır 50, ideale bile değmemişim daha, bu milletimizin kafası nedir "fazla kilo verme böyle iyi" diye? Ulan ideal üst sınıra bile gelmemişim, neyin kafası bu?
Neden herkes fazla kilo verme diyor daha üst ideal sınıra bile gelmedim?
Cevapla