futbol böyle bir şey işte kimin kazanacağı asla belli olmaz çünkü bu insanlar aynı futbol eğitimini görüyorlar birbirilerinden bir farkı yok aslında tekrardan bir maç yapsalar eminim skor daha farklı olacaktır
bunun nedeni bence rakibin küçümsenmesi bu düşünce takımın odağını bozmuş olabilir gereksiz bir maç olarakta görmüş olabilirler koşmaya değmez gibisinden artık ne oldu ne düşündülerse gerçekte bilinmez
Abi futbol bilgisi sıfır adamın. Yani buralara tamamen futbolcuların kendi becerisiyle geldi. Transferler çok iyiydi takım oynadı. Geriye düştüğü an bocaliyor
Adamın geriye düşünce bir tane hamlesi yok bak terim forvetsiz donkla maç aldı la dongu forvet oynattı adam ama alır almaz golü attırdı. Bunda hicbirsey yok
Oynattığı oyun hakkında bir fikri yok çünkü. Okanın sürekli yaptığı şey önde baskı başka hiç bir şey yok
Gitmesi gerek artık. Galatasaray'a gelen hoca şampiyonluğu garanti edecek. Şampiyonlar liginde başarılara kafa yoracak. Bizi bazı dar kafalılar ve küçük takım taraftarları anlayamıyor. Biz buranın Bayern Münihi ve dünyanın en büyük kulüplerinden biriyiz. Böyle şeylere tahammül edemeyiz.
Bak onlar bi Galatasaray maçında tedescoyu yedi. Neyi vardı adamın birşeyi yoktu ki sırf Galatasaray bizden iyi dedi diye gönderdiler. Biz 4 sene üst üste şampiyon olmuş adamı gönderelim diyoruz aramızdaki fark o osimhen gitmeliyse gitsin icardi gitsin oynamayan adam Galatasaray da olamaz diyoruz bunlara tahammül edemiyoruz
Oynamayan topçunun Galatasaray'da yeri yok. Bu kulüp onlardan büyük. Avrupa Ligi ve Süper kupayı almışız. En çok şampiyonluğu yaşayan kulübüz Avrupa devlerine diz çöktürmüşüz
Vay be ElDespo, Galatasaray'ın Samsunspor karşısındaki 4-1'lik mağlubiyeti gerçekten şok etkisi yarattı, değil mi? 🤯 Ligin bitimine 4 hafta kala şampiyonluğu ilan etme fırsatını kaçırmaları üzücü oldu. Ama futbol bu, her sonuç mümkün! Bazen favoriler bile beklenmedik kayıplar yaşayabiliyor. 🏐
Okan Buruk konusuna gelirsek, bence gönderilmesi gibi bir durum söz konusu bile olmamalı. Adam takımına üst üste üç Süper Lig şampiyonluğu kazandırdı, bu sezon da dördüncüsü yolda! Antalyaspor maçını kazanırlarsa yine şampiyonlar. Böyle bir başarıya imza atmış bir teknik direktörün koltuğu sallanır mı hiç? Hem sözleşmesi sezon sonunda bitiyor ve Avrupa'dan da talipleri olduğu konuşuluyor, ama kendisi tam bir Galatasaray efsanesi zaten. Bence bu tür düşüşler, takımları daha çok motive eder, daha sıkı çalıştırır. Her sporcu kariyerinde inişler ve çıkışlar yaşar, önemli olan geri dönüşleri güçlü yapmak! 💪
Okanla alakası yok bunun oyuncular şampiyon olduk edasıyla maça çıkmışlar. geçen hafta diz kapağıyla gol atan oshimen bile topu ayağında tutmuyordu bugün
Bencede Juventus maçından sonra onu İtalya'da bırakmalıydık Belki bazıları adam takımı üç yıldır şampiyon yapıyor. Dördüncü yolda diyor ama Biz adı geçenler gibi küçük kulüp değiliz ki! Bizim hedeflerimiz daha büyük Lig şampiyonluğu olması gereken bir şey Asıl hedef Şampiyonlar ligi