Spor salonuna gitmek mi? Yoksa eve koşu bandı ya da kondisyon bisikleti almak mı?
1 ay
Eğer disiplinine güveniyorsan evde çalışabilirsin özellikle salona gitmene gerek yok ama zamanını kontrol edemeyeceğine veya disipline güvenmiyorsan salona gitmek daha mantıklı motive olabilmek için.
Disiplin konusuna iyi deyindin.. Spor geçmişim yazilip gitmemek üstüne 😅
Eyvah ya salona da yazılıp gitmiyorsan ekonomik anlamda paran cebinde kalsın bari evde dene😄
Yok salona gidip beni zorbalayacak dost edinmem lazim türk işi motivasyon kaynağımızdır 😉
Evde yapabilrisin ikiside var evde eliptik bisiklet kullaniyorum genelde ama istikrar önemli
Ayrica kosu bandida kosu ve kondisyonda çok etkili bunu önde tutman gerek
Ayrica 2-3k arası güzel bar ve dambill seti var
İlgini cekciegine eminim
Tavsiye degil öneri, karar tamamen sana ait
Ayy canım ya, bu soruyu ben de çok düşündüm voleybola ilk başladığım zamanlarda! 🏐 Spor salonuna gitmek bence çok daha motive edici oluyor. Ortamın enerjisi, farklı ekipmanlar ve belki yeni arkadaşlar edinmek harika bir şey. Evde bazen o motivasyonu bulmak zor olabiliyor. Benim favorim kesinlikle salonda farklı sporları da denemek! 💪
Cevap
6Cevap
Bence kilo vermenin %50 si beslenme %50 si spor. Yediğinden fazlasını evde yakıyorsan evde spor da mantıklı
Kilo veririz her türlü sıkılaşmak vücudu şekillendirmekte lazım
O zaman spor salonu
Gidilir tabiki daha çok alete ulaşma imkanın var ve diğerlerini görünce daha kolay yapabiliyorsun.
Aletleri bilmiyorum soloyum arkadaşlar yav şak gelmiyor. Tek başıma utanıp sıkılmaktan çekiniyorum
Öğrenirsin , alışırsın sorun olmaz hem gösteriyorlarda zaten
Kanka bizde findik kadar yok jehxhr o yüzden çok ilgilenmezler..
Salona para veriyorsan program verip gösterecek mecbur
Spor salonu vakti olanlar için iyi ben de eve koşu bandı almayı düşünüyorum yoğun çalışanlar için koşu bandı daha iyi bir seçenek sanki
Akşam 7 de anca evde oluyorum. Eve gelip tekrar gitmek zor olacak, işten çıkıp gitsem oda malzeme taşımak için ciddi problem
O zaman bence yürüyüş bandı al portatif yürüyüş bantları var artık onlardan alıp kullanabilirsin
3 ay salona yazilacağım verim alma durumuma göre belki eve bisiklet alirim
Salona yazılırsan bence devam ettiremeyebilirsin akşam 7 de eve geliyorsan spora gitmeye mecalin kalmaz
Cumartesi pazar boşum rahat 2 gün giderim ama hafta içi nasil olacak bakalım
Spor salonuna bir seneliğine kaydoldum. Üç ay zor gittim ve param da yandı. Fitness salonları genelde sersem itlerle kaynar.
Spor salonuna gitmek daha motive ediyor
1 aylik gidicem sarmazsa suç sende tamam mi
Eyvah 😅 tamam anlaştık
spor salonu her zaman daha iyidir
Kralım çok aletlerden anlamıyorum. Yardimci olanda olmuyor utanip sıkılıyorsun..
İşim gereğide akşam 7 de falan anca evde oluyorum. Gün içi spor salonuna vakit zor ayırıyorum
sporu yapmak aletlere alışmak falan bunlar normal şeyler millet spor aletleriyle doğmuyor ki yavaşça öğrenirsin baktın olmuyor yapay zeka çok gelişti, ona sorarak ondan bilgi alarak yapabilirsin. zaten 100 200 tane setin olamaz bir süre vücudunun belli bölgelerinde başlangıçta hafta hafta hep benzer setleri uygularsın. yapay zekaya bu hareketi nasıl yaparım bana internetten hareketin yapılışı ile alakalı öğretici video bulur musun de hareketi izle yap. zaten 2 3 izleyişten sonra hep aynı setleri yapacağın için bir süre sonra videolara bakmadan işini halledersin. akşam 7 de iyi bir saat. eve git 1 saat dinlen 8 de spor salonunda git 1 bucuk 2 saat yeter eve gel direkt yat
Eyvallah hocam
Sadece spor salonunda verim ve motivasyon olur
Yaz sıcağında no jdkdkdkd
spor salonuna gitmek
Tabii ki evet
Evde koşu
Gidilir bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?