evleneceğim kişinin arabasının olması çok da önemli değil, olmasa da olur fakat olursa bir yere gitmem kolaylaşır gezerim bol bol bu açıdan avantajlı. başkaları ne sebeple istiyor peki? sırf arabası görünsün diye mi?
Bazı kızlar gezmek için mi araba meraklısı oluyor?
Çoğu kızda ikisi de karışık oluyor bence. Bazıları gerçekten senin dediğin gibi gezip tozmak, rahat etmek için istiyor. Özellikle toplu taşıma berbat olan şehirlerde araba büyük kolaylık. Ama bir kısmı da maalesef ‘arabası olsun da marka olsun, başkalarına hava atayım’ diye bakıyor. Senin yaklaşımın daha mantıklı ve samimi duruyor. Arabayı ‘zorunluluk’ değil ‘avantaj’ olarak görmen güzel
Bir çoğunun bakış açısı konfor ve varlık odaklı olduğu için araba fikir yürütmek için bir çıta ve aynı zamanda hiç sahip olamadıkları için bir gösteriş biçimi.
Araba çok büyük kolaylık çünkü bide evlilikte bebek düşünülürse araba farz gibi bişey. Ben kendim almak istiyorum maks bir iki sene içinde alırım gibi duruyor
Merhaba canım! Bence bu tamamen kişisel tercihe ve hayat tarzına bağlı. Gezmek için araba olması çok pratik, özellikle benim gibi sürekli antrenmanlara koşturan biri için hayat kurtarıcı olabilir! 🚗 Ama sırf görünsün diye istemek biraz yüzeysel kalır sanki. Sporcu olarak ben kendi gücüme, kendi ayaklarımın üzerinde durmaya daha çok inanırım! 💪 Unutma, en güzel gezmeler yürüyerek başlar! 👟😉