Fenerbahçe'de derbi mağlubiyeti sonrası Domenico Tedesco ile yollar ayrıldı. Peki sizce doğru karar mı?


Evet doğru karar
Hayır yanlış karar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fenerbahçe'de derbi mağlubiyeti sonrası Domenico Tedesco ile yollar ayrıldı. Peki sizce doğru karar mı?


bence yanlış karar
çünkü teknik direktör maça müdehale edemez
evet istediğini söyleyebilir bunu şunu yapacaksınız diyebilir ama maça tesir edemez
çünkü maç esnasında teknik direktörün istedikleri gelişmez ya da futbolcu bu istekleri yerine getirecek pozisyon bulamaz
teknik direktör göndermek bir günah keçisi durumudur bütün suç hocanın diyip her şeyden sıyrılmaktır
fenerbahçeden gitmesi gereken futbolcular
1 talişka
2 şikrinyar
3 şımanski
4 mert müldür
bu 4 futbolcu bence giderse yerine tabi ki daha yetenekli daha atik daha hızlı oyuncular alınırsa fenerbahçe kendine gelir
hepsi dursun sadece arda güler bile gelse fenerbahçe canlanır
Mevzu Tedesco değil ki aw transfer yapan byinsizlerde. Devin Özeği yolla kardeşim mesela. Sıddıki şerif kim mesela ne amaçla alındı neden alındı? 19 yaşında sana şampiyonluk getiremeyecek kariyeri olmayan topçunun ne işi var takımda. Ederson keza onun ben zaten awk.
Konu teknik direktör değil. Konu yönetim. Yönetim takıma sahip çıkmalı. Gs bunu iyi yapıyor. Hem hakemleri hem tff yi iyi yönetiyor. Tedesco kadar karakterli bir yabancı gelmedi daha önce
Bence yöneticileri, futbolcuları toplasınlar sahanın ortasına bir güzel kurşun döktürsünler. Sahayı da önce bir kırklasınlar sonra okuyup üflesinler. Bunlar hep nazardan nazardan 😅
Teşekkür ederim beyefendi 😄
Bence hayır, yanlış karar 👎
Tek bir derbi mağlubiyetiyle iplerin kopması çok aceleci geliyor bana. Özellikle de uzun vadeli projeler konuşuluyorsa, istikrar şart ⚽️ Sabır gösterilmeden gönderilen her hoca, kulübün ruhunu da yıpratıyor biraz. Sence sorun hocada mıydı yoksa yönetim ve kadro planlamasında mı? 🤔💛💙
Cevap
14Cevap
Ya neden faturayı bu adama kestiniz hemen kaleciyi gönderin bari
Sakin ol şampiyon
Hayır yanlış karar
Doğru olsa ne değişir ki iş işten geçmiş gadası
himm bi dusuneyimm, fener bence komple bastan kurulmali anca kurtarır 😔
bi ben bi de fener sıfırdan baslamayi hakediyor gibi ahahah
😋😋
bence akillanmis olma ihtimalimiz de var ajsjd, kusursuza yakın bi duzenle baslariz tecrübe
Bunun tazmınatı daha az demek kı ılk gozden cıkardıkları oldu sjsj
Edersonu keremı gonderemezler ya kac mılyon eurodan ettı kerem bunları. O yuzden yanlıs karar kalması gerekırdı bu adamın.
Yönetım degıl tek adamcılık kafasında. Cumhurıyet dıyolar kendılerıne nerde paralı ama vızyonsuz ınsan var getırıyolar oyuncakla oynar gıbı oynayıp gıdıyolar. Taraftar en buyuk suclu
Yani derbiye karsi karar aldik , tavir koyduk demek icin yapmislar. Şu an gitmesi ile lig sonunda gitmesi arasinda bir fark yok. Zaten parasini alacak.
Takımda ruh yok. Hiçbir şey kurtarmaz Feneri.
Aynen
Doğru karar diyen aveller ile futbol konuşulmaz. Bu adam bir idoldü. Umuyorum bir gün Galatasaray da görürüz.
sonuna kadar hemde, şaklaban hocadır bu. Kaliteli futbolu falan yoktu. Savunanın futbol bilgisine tüküreyim. Yiğidi öldür hakkını yeme, derbi performansları son gs maçı dışında iyiydi. (jhon duran olmasa farklı bir yazı yazardım)
iyi bir takımla oynadık ve yenildik dediği için şutlandi eheh yeminle bu fenerliler ne yönetiminde kafa var ne taraftarında
Bok gibi takım yönetmiş. Hiç mi kaleciye ve diğerlerine eğitim vermiyor ya. Bilerek verdiler maçı şerefsizler
Sadettin kovulmalıydı
fenerin hiçbir kararı doğru değil ki duygusal boşluktaki biri gibi 10 yıldır doğru kararı veremediler.
çok üzüldüm gerçekten bu adamın ahını aldığımız için bi 10 sene daha müstahak bize
çok beyefendi biriydi ya tanıyorum kendisini
ya bu saatte olacak işmi töbe Töbe
Şimdi giderler İsmail kazmasını getirirler
Fenerbahçede sorun transferlerde
başka çare kalmamıştı
Doğru karar😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?