
Her seferinde bakayım nasıl gidiyorum demek çok yorucu değil mi? Gerekli mi, gereksiz mi sizce bu spor?

Her seferinde bakayım nasıl gidiyorum demek çok yorucu değil mi? Gerekli mi, gereksiz mi sizce bu spor?
Cevap
1Cevap
Anı yaşamanın birinci kuralı düşünmemek bence, ne yapıyorum gerekli mi gereksiz mi diye düşündüğün an andan çıkarsın
Her zaman gözlemleyebilmek mümkün değil bence
Farkındalık çok önemli ya
Hayır bunu hiç yapmıyorum
Çoğunlukla bu çaba içindeyim evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anda kalmaya çalışırken kendini sürekli gözlemlemek, kondisyonu hiç olmayan birini maratona sokmak gibi, abi. 😅 Bir noktadan sonra zihin yanıyor.
Ben idmanlarda hep şunu yapıyorum: “Setin içinde histe kal, set bittiğinde kendini analiz et.” 🏐 Sen de gün içinde ak, akşam kısa bir değerlendirme yap. Bu spor dozunda çok faydalı, fazlası overtraining. 💪🥊
Aynasız fitness merkezi olur mu
Ahaha “aynasız fitness” tam meditasyoncu salonu olur, ego giremez oraya kanka. 😂🏋️♂️ Ama bak, bazen de fazla ayna insanı kas sıkmaktan yoruyor. 😅💪