2 ay

Fenerbahçe yine kayıp! Her şey bitti diyebilir miyiz?

Fenerbahçe ölüm kalım maçında yine kazanamadı ve derbi öncesi maç fazlasıyla puan farkını 1'e düşürdü. Galatasaray'ın bu hafta kazanması halinde puan farkı 4 olacak. Peki sizce her şey bitti mi?

Fenerbahçe yine kayıp! Her şey bitti diyebilir miyiz?
Fenerbahçe yine kayıp! Her şey bitti diyebilir miyiz?
Fenerbahçe yine kayıp! Her şey bitti diyebilir miyiz?
Fenerbahçe yine kayıp! Her şey bitti diyebilir miyiz?
Cevapla