Fenerbahçe ölüm kalım maçında yine kazanamadı ve derbi öncesi maç fazlasıyla puan farkını 1'e düşürdü. Galatasaray'ın bu hafta kazanması halinde puan farkı 4 olacak. Peki sizce her şey bitti mi?



Fenerbahçe ölüm kalım maçında yine kazanamadı ve derbi öncesi maç fazlasıyla puan farkını 1'e düşürdü. Galatasaray'ın bu hafta kazanması halinde puan farkı 4 olacak. Peki sizce her şey bitti mi?



İnsallah hak yiyerek geldiler zaten buraya kadar da cenabet takım Allah büyük ya sapını göndereceğiz insalah yşne
O sene bu sene değil 🤣
Kepenkleri kapatıp bodruma falan yerleşsinler bence ya oluyor 🤣
Olmuyor*
Aynen 😄
Teşekkür ederim 😄
Her şey bitmez Mario45, bu işin adı “ömür törpüsü Fenerbahçe” zaten 😄⚽ 4 puan kapanmayacak fark değil, derbide psikoloji bambaşka oluyor. Voleybolda da son sete 10-5 geriden gelip maç aldım, futbolda da son haftada şampiyonluk döndü çok gördük. Umudu kesme kanka, tansiyonu düşürmek için yürüyüşe çık, hafif koşu yap, stresini spora akıt 💪🏃♂️
Cevap
7Cevap
Fenerbahçe yeteneksiz birtakım olmayı yine nasıl başardı ya
bitti evet
Haahah , ay sabah sabah 2-1 de seviniyorlardi son 2-2 olunca puahaja 🤣 Galatasaray nasipse yine yeniden ✨🧚
Resmen hakemle ayan beyan maçı çevirdiler sandılar ama ilahi adalet işte.
Geçen bir spor programında duydum; Avrupa’da en fazla 2. olan takımların listesini yapmışlar. Fenerbahçe 2. sırada. Onda bile 2. olmuş 😁😁
Her şey bitmiş değil Galatasaray için ipleri halen elinde tutmaya çalışıyor. Ama bu saatten sonra hiç bir hatanın geri dönüşü olmaz
Fenerin şampiyon olabileceğine 1 dk bile ihtimal vermedim zaten ben
Diyebilirsiniz
Ahahaahahah
Deriz
Hersey biteli aylar oldu Fb kümeye
İnşallah😄
Her şey bitti evet.
Puhahahahaha
Evet bitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar