Fenerbahçe'nin ligden çekilmesiyle ilgili şu an için kesin bir bilgi bulunmuyor. Ancak, bu tür iddialar sıklıkla spekülasyonlara ve transfer dönemlerinde basında çıkan dedikodulara dayanabiliyor. Kulüpler arasında yaşanan çeşitli anlaşmazlıklar veya yönetim değişiklikleri gibi nedenlerle böyle iddialar ortaya atılabilir. Ancak, kesin bir doğruluk payı olup olmadığını öğrenmek için resmi bir açıklama beklemek en iyisi olabilir. Bence şu anda blöf var, çünkü şike davası döneminde birikimi düşürülmedi.
elbette blöf yapıyor her sene aynı terane olaylara bakılınce tsye saha kapama cezası para cezası ama fenerli oyuncular taraftar dövdü 4 5 kişi ağır ceza alacak diye ali koçun oyunu .
fener ligden çakilirse seneye alt ligte oynuyacağını nerden çıkardı amatörden başlar.. ligden çakilirse tüm oyuncular serbest kalır 5 milyar tl zarar klüp borsada çöker.. resmen batar..
liga gelecek olursak ufak tefek sıyrıkla yola devam sonra tertemiz lig..
Yok yok gerçekten cekiliyorz 1 sene parasız kalsınlar bakalım noluyor böyle şerefsiz bir ligde işimiz yok kendi kendine oynasınlar bakalım adamda gelmez süper lige artık rekabet yok çünkü Fenerbahçesiz bir süper lig hic tir. Beşiktaş'ın da cekelebilcegine dair söylentiler var bakalım yayın gelirleri olmadan ne yapacaklar futbolcu transfer edemeden sponsor bulamadan
çekilirse ne olur biliyormusun tüm takım serbest kalır.. vede bir sonraki sene alt ligte oynacağınızı kim söyledi ali koçun dediklerini yaparsa amatörden başlarsınız borsada çakılır klüp batar 5 milyardan fazla oyuncu zararı olur şu an elindeki bir tane oyuncuyu tutamazsınız
ona uefa asla izin vermez o ligte oynayacak her oyuncu fifadan men edilir.. Koç lara asla güvenme yılan gibidir.. baba bjkli diğeri fener diğeri gs.. yani bu koçlar tam kaos adamı hiç güven olmaz.. ali koç cebinden 5 milyar tl verse bile takımı süperlige taşımak çok emek ister..
ali koç nedne bunları açıkladı sence kurala göre ts saha kapama ve para cezası ama fenerin oyunculaır bildiğin kavga edip yerde yatan taraftara ve savunmasız taraftara saldırdı çok ağır ceza alacağını biliyor.. o maçta zaten 3 cü golünüzde hakemin gözünün önün tsliye faul yapıldı .. bunları örtmek için ali koç yalanalrla taraftarı avutuyorr adam geleli 4 sene oldu 1 tane kupa dahi alamadı
Halen hakem diyorsunuz ya o maç daha 2-0 Ken ikinci yarı bitmedi lazımdı Halil umut meler görmezden geldi bilerek UEFA ona izin vermez buna izin vermez gorucez bakalım devam ediyor görüşmeler Ali koç için Fenerbahçe'nin sadece ticaret amaçlı bir klup olduğunu düşünmüyorum eğer çocukluk aşkıni seviyorsa gözüne gelmesin bir zahmet para
keske iptal edilseydi maç fener önde diye iptal etmiyordu :D ts taraftarı olmazsa fener maçı hayatta alamazdı . uefa elbette izin vermez kendi kafana göre lig kurulacak.. ha birde o lige düşündükleri fener değil Galatasaray dı.. Ali koç para nerde o orada .. cebini doldurdu şimdi kaçıyor 4 senedir bir başarısı yok... anca taraftarı kandırıyorr
Adamlar haklı bence Pdfk ceza vermeyi düşünüyormuş Fenerbahçeli futbculara zamaninda bizim Josef de Souza ya da verdiler ama o olay bu kadar büyük değildi bu daha siyasi bir olay bence Beşiktaş'ta çekilsin oyunlar sahada değil masada oynanıyor