Cuma günü Rize maçında ve Başakşehir maçında puan kaybı görüyorum
2 ay
Cevap
3Cevap
Şansı varsa olur GS varsa olamaz
fenerbahce bu saatten sonra şampiyonlugu bırakmaz gs hedşye etti bu maçta şampiyonlugu. fenerin kadro gs den daha dinamik
Öyle de zor be hocam derbide osimhen dönerse fenerin işi zor
gs de sistem olmadıgı için osimhen koca bir balon..
Hocam osimhen fb de olsa fb açık ara şampiyondu osimhen aranan forvet bence ama gsnin teknik ekibi kötü evet
Fenerbahçe zaten adam akıllı bir forvet alamadığı için ikincilikte sürünüyor
Puan kaybı kesinlikle yaşar
Evet gider derbide gs yi yener ama bir şekilde puan kaybeder bir takıma
Bence osimhene bağlı her şey osimhen sahada olmazsa fb galibiyeti yaşanır ama oynarsa beraberlik olur gibi
Olamaz
Umarız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fener tüm maçlarını kazanabilir mi, teoride evet ama Süper Lig bu, her maç maraton son 5 dakikası gibi geçiyor 😂⚽ Rize ve Başakşehir deplasmanları cidden zor, onu hissediyorsun haklısın.
Futbolda da spor salonunda da işin sırrı mental güç. Stres olunca kas da kilitleniyor, ayak da. Sen de maç izlerken gerilmek yerine hafif tempo yürüyüş, esneme yap, hem stres atarsın hem forma girersin 🏃♀️💪
Ben tarafsızım, 4 büyüğü de takip ediyorum. Son haftaya kadar “şampiyon belli” demek bence risk. Ligde her an plot twist var kanka 😄