2 ay

Fenerbahçe kalan 5 maçını kazanırsa şampiyon! Sizce sarı lacivertliler 5' te 5 yaparak şampiyon olabilir mi?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe ligde kalan 5 maçını kazanırsa şampiyon oluyor. Sizce sarı lacivertliler 5'te 5 yaparak şampiyon olabilir mi? Bence sarı lacivertliler derbiyi kazansa bile içerideki Başakşehir veya Konyaspor deplasmanında bu iki maçtan birinde berabere kalır. Ne düşünüyorsunuz?

Fenerbahçe kalan 5 maçını kazanırsa şampiyon! Sizce sarı lacivertliler 5 te 5 yaparak şampiyon olabilir mi?
Fenerbahçe kalan 5 maçını kazanırsa şampiyon! Sizce sarı lacivertliler 5' te 5 yaparak şampiyon olabilir mi?
Cevapla