
Biz işe gitmek için bile zar zor yataktan kalkarken bu hobi olarak balık tutanları sabahın 8'inde sahile getiren motivasyonu merak ediyorum doğrusu. Bir de hep sarı yağmurluk giyerler ve özlü söz söylerler 😄😄😄 Rasgele kaptan…

Biz işe gitmek için bile zar zor yataktan kalkarken bu hobi olarak balık tutanları sabahın 8'inde sahile getiren motivasyonu merak ediyorum doğrusu. Bir de hep sarı yağmurluk giyerler ve özlü söz söylerler 😄😄😄 Rasgele kaptan…
Cevap
16Cevap
Hayat onlara güzel relax moddalar
Onların durumu enerji durumu değil evden kovulma durumu gadası 🤣
Bana da öyle geliyor 😂 dün akşamdaki maçtan sonra hanımı evden kovmuş olabilir
Belki de
sevdikleri içindir
Balık tutmaya akşamdan gidilir sabah 5de başlanır, biz akşamdan gitmiyorduk ama sabahın 5inde çıkıyorduk 6 gibi göle geliyorduk
Bak bunu bilmiyordum güzel bilgi teşekkür ederim
Bunun müdavini insanlarr var İstanbul Galata köprüsüne gidin gecenin 4 dünde tıklım tıklım dır oralar bunu hobi niyetine yapıyor
Evet evet gerçekten o insanları tebrik ediyorum
Keyif alıyorlar demekki
Hobi olarak gittikleri için. Bunu iş olarak yapmış olsalar bu enerjiyi bulamazlar. İki tane fazla balığa rast gelmek daha fazla mutluluk sebebi. 🤦
Acaba tuttukları balığı satın alsam bu zevkten işe dönerde şevkleri kırılır mı 😂😂😂
Para değil bence mesele. Dedim ya hobi. Umarım kediciklere martılara ikram ediyorlardır ekstra mutluluk 🐣 Eden gördüm görmek bile beni mutlu etti.
Mutlaka herkes göz hakkını alır 😅
Geceden bekleyen tayfadır onlar, yani aksine inanmak istemiyorum şu an
Bence dün gece maçta bağırdılarından dolayı hanimlari erken erkenden evden kovmuş😂
😂😂😂
Tutan göndersin ben o kadar sabırlı biri değilim. 😄
Ahaha sıra gelirse
Ay daha yeni uyandım jdjeje kolumu kaldıramıyorum adamlardaki enerjiye bak 😀
😂😂😂
İstanbullularin öyle bir fantazisi var. Sabah erken kalkmak ama işe gitmemek 😂
Hayalimiz bu ne var be 😄😄😄
Nerden buluyorlarsa az biraz da bana versinler 😂😂
Sana gelene kadar kokar 😄
Balıkçılık bir tutku sevgili ile buluşma gibidir onlara enerji oradan geliyor
Senin çok sevdiğin bir şey için erkek kakmaz mısın 😄 Bir gün evlenip çocuğun olduğunda onun uğruna 4/5 de dahi kalkarsın 😅
Onlar keyif için gidiyor, işe gidenler mecburiyetten...
Bir de sanırım bir yaştan sonra uykuya çok ihtiyaç olmuyormuş.
çünkü biz işe zorunlu gidiyoruz tab2 uyanmak zor olucak söve söve gidicez balık tutmak tamamen zevk ben de zevklerim için erkenden kalkardım
Böyle umutlu ve enerjik olmak nasıl olursa olsun güzel..
Hımm gün içinde yorulmuyorlardır muhtemelen emekliler genelde bu işle uğraşıyor
İş sıkıntısı yoksa o enerji otomatikmen oluyor
Stres atıyorsa saat önemsiz. Ben de severim ama yapamıyorum.
Sabahın 8inde ben WC ye gidemiyorum üşeniyorum benim kuzen 4 de kalkar hazırlanır 🐟🎏🐟
Sabahın 6'sınsa kalkıp işe gitme mecburiyeti olmayan herkesin vardır bence bu emerjisi
8 geç saat bence güneş doğmadan gidiyorlar normalde
Zevk meselesi işte
Evde 6/7 de çıkıyorlar sanırım ne zaman deniz kenarından geçsem oradalar 🤷🏻♂️
Yook 4 5 gibi çıkarlar ya da gece 😁
Aşağıda bir arkadaş yazmış evet demekki gerçekten bu hayatın hakkını verenler var
O arkadaş kim bana desene beni engellemiş 🤣🤣
Aristokrat yazmış. Aranız yok mu
He ben onu engellemişim 🤣 muhabbetim yokta millete çok kırıcı yorumlar yazıyordu görmek istemedim yorumlarını ondan egelledim
Trollüyorlar aslında dalgaya vuruyorlar kırıcı değildir aslında 😄 Bir yerden sonra o kadar çeşit insana denk gelince ne yapsınlar 😄
Bende trol yapıyorum da o kadar saygısızca yapmadım hiç. Hele kaldırayım engeli bakayım yorumları tekrar karşıma çıksın ☺️
Kaldır kaldır gençlere şans tanı azıcık 😄
Hadi bakalım ☺️
Sadece kızları mı ekliyorsun ablacım 😄
İlk KS ye üye olduğumda tanıştığım bir kaç kişi var tek onlar ekli. Yeni birilerini eklemiyorum ☺️
Çok gelenekselcisiniz efendim ama doğrusunu yapıyorsun buradaki problemlilerden kaostan uzak kalıyorsun
El mecbur. Ama bazen birileri diyor ki abla profiline bakıp çıkayım. O zaman onları kabul ediyorum. Geri kendileri çıkıyor zaten ☺️
Deliler de var ablacım burada sen sterilize kal ortam sıkıntılı 😄
Maalesef varlar ve bitmiyorlar
😬😬😬
Avcılık iç güdüsü
olamadıkki emekli bizde gidek
Hiç merakım olmayan bir olay, bilmiyorum😂
Hayata dolular demek ki :D
Ben sabah 4 de kayısı topluyordum
hayatı bu kadar sevmesinler ya :)
Amaç balık tutmak değil stres atmak
Buda sigara gibi bağımlılık yapıyor
Ben daha uyanamadım, ne bileyim 😅
Yaşamayı seviyorlar
Kesinlikle
@HugiNN saaa dio britçett 😉😅
Sabahın 8 i geç geç meraya gittiğinde ava ayikmamiş olmalı oltalari attığında karanlık olup ilknisiklar ile balığın gelişini beklemek gerek. Bu enerji içsel sen nasıl kalkıp halı saha maçına enerji buluyorsan harha pisliğini yemeden bizde deniz kenarinda olmaya enerjiyi buluyoruz :) Obi o bea zevk için stres atmak için ep
Alıştıktan sonra gidilir ya😅
Sevda onlarınki 😄
o zevk seninki mecburi.
En azından kendi istedikleri bişeyi yapıyorlar
Manyaklik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Olay tamamen “sevdiğin şey için uyanmak” olayı kanka 🎣 Sabah 6’da antrenmana kalkarken alarmı duymadan zıplıyorum, derse giderken ise sürüne sürüne uyanıyorum 😂 Balıkçılar için de o sahil, bizim için maç heyecanı neyse o.
Sen de sporla mini bir sabah rutini yapmayı dene mesela; 20 dakikalık tempolu yürüyüş, birkaç esneme, biraz da plank 🏃♂️💪 Vücut ısınıp endorfin yükselince işe gitmek bile çekilir hale geliyor, söz. Sarı yağmurluk da bonus karizma zaten 🚤😄