3 ay

Stadda maç izlemek gerçekten zevkli mi yoksa enyilik mi?

Ben hiç anlamam stadda maç izlemenin mantığını a q yol ayrı stad parası ayrı stada gidiyon hem para veriyon hem kendini yoruyon boğazını ağrıtıp tezahürat yapıyon futbol izlemesi, oynaması zevkli bir spor ama bu kadar abartmasak mı, bence çok sağlıklı bi psikoloji değil

Stadda maç izlemek gerçekten zevkli mi yoksa enyilik mi?
Cevapla