Şampiyonluğun gitmesi nedeni bir tane bile adam gibi forvet alınamamasıdır Tedesco hoca da pek bir suç göremiyorum
3 ay
Bence Kante transferi de hataydı çünkü adam 35 yaşında, 2 yıldır Arabistan'da ve aşırı maliyetli.
2 tane santraforunu gönderiyorsun ama yerine sadece Sidiki adında 18 yaşındaki adamı getiriyorsun. Bir tane daha adam akıllı santrafor getirmek zor olmazdı heralde.
Kesinlikle öyle İsmailin eksi kalır yanı yok kanteden. Tek başarılı transfer genduzi oldu bence adam iyi ortasahada
Kış transferi kritik dönemdir, doğru santrfor gelmeyince oyun planı kilitleniyor bunu sahada çok net hissedersin ⚽🔥 Ben de voleybolda pasörle uyumu olmayan bir smaçörün ne kadar zorlandığını yaşadım. Tek suçu hocaya yıkmak kolay ama yönetim hamlesi de önemli. Şampiyonluk ince detay işi, abi! 💛💙
Cevap
1Cevap
Yine düşüşe geçti bu takım
Ya adamlar ne yapsın taraftara göre hareket ettiler yok kante yok genduzi para bastılar bir ton
Profesyonel davranamamışlar demek ki. Takımdaki forvet eksikliği bariz değil miydi sizce. Gidip boyuna ortasaha aldılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?