3 ay

Fenerbahçenin başarısız bir kış transfer dönemi geçirmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şampiyonluğun gitmesi nedeni bir tane bile adam gibi forvet alınamamasıdır Tedesco hoca da pek bir suç göremiyorum
Fenerbahçenin başarısız bir kış transfer dönemi geçirmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla