Sizce bu da övünülecek bir şey mi? ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Ortaokulda Konyaspor'un mevcut başkanı Ömer Atiker'in oğlu ve 3-4 yeğeniyle aynı okulda okudum, hatta yeğenlerinden biriyle 4. ve 5. sınıfta aynı sınıftaydık.
Sizce bu da övünülecek bir şey mi? ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla