Konya GS'ye acımıyor: An itibariyle 2-0 oldu, ne düşünüyorsunuz?

ahahahahaahah

Konya GS'ye acımıyor: An itibariyle 2-0 oldu, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla