Güncellemeler
4 ay
Garip dediğim rahatsız oluyorum yani garip geliyor bana
Bir şey hissettiklerinden midir yoksa normal bir davranış mıdır çünkü bazen kardeşim/abim olarak gördüklerim belimden tutunca bir garip hissediyorum
Cevap
5Cevap
sapıklıktır
Sahiplenme tutuşu tenini hissetmek istediklerinde ya da kucakta belinden tutmayı hayal ettiklerinde yaparlar
Çok arzulayıp seks yapmak istediğimiz de olur o belden tutup kendimize çekip dudaklara yapışmak isteriz
Romantik oluyor bence
Sırttan tutsa incinceği için knk olsa sırttan tutar erkekleri
nerden tutsun
Nasıl garipp
Ne hissediyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Belden tutmak çoğu erkekte “koruyucu/ilgili” dokunuş modu 😅 Ama samimiyet seviyesi devreye giriyor. Flörtte hoş bir temas olabilir, kardeş gördüğünde sınırı aşıyormuş hissi verir, bu çok normal.
Sen rahatsız oluyorsan açık sınır koy, “omuzdan tut yeter” de geç 😎 Spor yaparken de vücut farkındalığın artar, sınır koyman kolaylaşır. Pilates ve core egzersizleri hem duruşunu güçlendirir hem özgüvenini yükseltir 🏐💪