Bana sapık dedın😌😏niye yargıladın öyle şmdi. Şurda güzelce konuşyosak. İstersen olabilir. Uzadı sohbet, sohbet de hoş. Komik Meraklar geniş. 😁netleşirdi de
Tamam durucam sjkdkdkf dururum ya erkeksin sen şaparım tabi ama kendine hakim olcaksın ona göre? O zaman rekor kırmayabiliriz burada yazarken yoruluyo insan hem herkes görüyo djkffl
E snde kızsın :)) bişe olmaz ya abartma. Durulur bi yerde. Evet öyle oluyor. böyle diyosun bak cinsiyetinden şüphelencem😛😁 Niye dayanmayım ne var ki dayanmıcak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Koptum soruya 😂😂😀nası sorular bunlar. Kılın cıkmadığı yer mi var.
O bölgemiz tm neresi :))
😂😂😂
Yalan mı :)). Değişik sorular.
Nereymiş ora :)) ;)
Tabii ben değisik sorarım öyke
Biliyosunuz sizzz gajdjmfmföf
Başka neler sorarsın kimbilir:)) 😈
Sen söle işte :))
Utandın mı 😌😀
Yok sormıcam baska dkkfkf
Sorarsın da şmdi değil 😂
Accık acık ol oralarımızı anlayak😁
Niye simdi diil
Anlayan anladı djkfkf
Utangacsın ya, soramıyon hemen😉😁aniden sorarsın anlayamayız
Anlamayanlar vardr ama😌misal bennn.
Evet utangacım hic anlatamam aaayy
Anlıyorum senı. 😌zor da sölersın tatlı olur. Komik de.. Yapabilirsin bnce
😀😀ne soru ama kıllarımız nerde çıkıyor ne kadar çıkıyor diye merak ha. O bölgemiz? :)) . Neden bu merak
Hahahhaaa evett çok meraklıyım😇
Ya o toplara asırı sasırdım orada niye çıkar ki😅bide herkes alıyo dimi orayı yani almazsa çok kötü bence
Özel ve ilginç meraklar 😀😀kıllı mıllı şeyli meyli
Nıye toplara yasak mı😀çıkamaz mı. orada tüy bitmez mi.
Herkesi bilemem almayan ya da az alan olabilir. Her yönden kötü olur evet
Tüy dökücü mü daha iyi jilet mi
Kdkdöskdkmdkfkdkfk
Evet farklı meraklar
Peki alınca pürüzsüz duruyo mu
Jılet sıkıntılı. Krem iyi olur. Farklı tercihler ama
Ne gülüyon pis pis manyak :))
Snn meraklar bitmez :))
Bişeler de görmüş gibisin 😈😁
Durur tabi :))
Ben korkarım jiletten keser meser ay
Hahahhaa gülerimm
Yok görmedim tövbe
Aa güzel o zaman süper jskfmfmmdmdkf
Neyi keser :))
Gıcık. 😌😀gül bakalm
Niye tövbe ya olamazmı :))
Malzemeyi ıwldkcmfödldödllf
Daha evlenmedim kskfkf o yüzden suanlık tövbe
Malzeme mi, 😂😂alttaki mi üstteki mi o dediğin
Süper mi😂pürüzsüz istiyosn sanırım
Evlenmeden göremen mi:))
Ay alttaki üstteki ne kız noluyoooo bunu nasıl anlamadım ben bi dk😅 o ne yaa
Tabiiii
Olmaz cısss evet
Kız 😂😂sn hangisi için dedin deli
Altta ne var, üstte ya da önde olan asıl organ ne snce
Tabı ya snn anlaman lazımdı :))
Görmene de engel değildie ya:))
Görsen nolur :))
Ön ve arkayı mı diyosun sapsal popis ve ön kısım mı hdjfköf
Ahahaaa evet anlamam lazımdı djfkkf
Yani internetten bakıyoruz tabi😅🥹
Önde ne var :)).
Yok deli popişimizi demiyorum:))
😂snn gibi meraklı biri nasıl anlamaz dmi. Altımızda da şeyimiz de, nerde neyimiz var. Kıllar tüyler nerde çıkar vs
Netten bakmayla gerçek bir olur mu :))
Öndekini anladım üstteki meme mi dkkfkf
Hahahhaha😅😂😂
Ay olmuyo mu gerçeği daha mı farklı korkutmayın insanı
Ya yok be ne memesi ne alaka :)) gıcıklığa dıyosn kesin. Salağa yatıyon :)). Genital ye erimiz işte
Hahahaa ayy sizin organınızdan mı bahsettinn tamamm ön taraf djjfkf arka taraf top anladım
Ayy o anlamda değilde :)) deli. Görmesi falan işte anla.
Alemsin😀
Canlı görmek farklıdır tabi zamanı gelince bakcam
Merak ediyorum çokk jdkdkfk
Sızın organınız ne ya :)) adı yokmu onun. Hah öyle bişe dedim deli biri altta biri üstte kalmazmı görunuşde
O zamana kadar durabilceksen :)) sade bakmazsın sn bnce
Söylemem ayıp. Evet öyle doğru
Hdkdkdkfkkfkf durmaya calısıyorum iste durucam mecburen.😇hr şeyin zamanı var
Hahahhahaaaa😂😂Evet sadece bakmam doğru bildin flfkfkfkflf merak ederim ben
Söle nolcak :))
Kulağıma da söleyebilrsin:))
Neyi merak ediyosun çok :)) kıl tüy olup olmadığını mı yoksa genıtal yeri mi:))
Baya bi kurcalarsın :)) ;)
Hajdkjdkd her şeyi merak ediyorum ben her an soru sorabilirim her an 😅 Bu sadece bi tanesiydi.. jdkdkf
Ahahaa yaaa amaa🙈🙊🙉😬Kdkfkfkdlkd of😂
Hadi canım :)) hepsini merak ediyorum. Bilmek isterim 😈😁
Ama ne ne ama :))
Yok yok şok geçirtmek istemiyorum utanıyorum 😂
Jdkdkdmlfkf utandım o yüzdenn yani ne var evet kurcalayabilirim
😅😄😁Meraktan duramam ki ben
Nıye şok geçireyim ya deli
Bişey yok :)) kurcalayan için bile olabilir:))
Duraman mı😳😂😂
Aa o da mı utanırr ıdjfkf
Yani evet jdkdkfk meraktan yani sadece yanlıs anlama hemen aa😅
Bilemem :)) kurcalamana göre utanabilr:))
Yanlış ne anlıcam da :))
😂😂
Aaa yaaa ben daha çok utanırım o zamann veya tam tersi etki yapıp o utandığı için ben daha çok üstüne gidebilirim😂😅🤓
Anlama tabi aferim
Bnce ikinci şıkkı yaparsın sn :)) ;)
Aferım mi😂😂deli
Ay öyle olsa daha güzel olur benim utangaçlığım da hiç çekilmez 😅😊zorlarım adamı
Ahahaa ben niye yapıyomusumm😅😂ne arsızlığımı gördün de
Güzel mi olur:)) yaa. Bnce hoş olabilir utangaçlığın :)).
Zorlarsın hımm😳😂😂🤔
Tahmin diyelm :))
Ahahdjkdjd yani evet güzel olurr
Evet utangaç olmam da hoş olabilirr sevenleri var utangaçlığın masum tatlı güzel
Yani sabrını zorlarım çok nazlanırım kdkdkdk
Evet zorlarım😅
Eminim tatlı hoşssundur o halde :)) üstüne gidilesi.
O utanırsa durmazsın 😁
Bakacam diye inat edermişin😂adam şok.
Malzemeleri kontrol edecem rahatttt dur 🤨
, 😂
Evet öyleyim saoll
Ahahaa yaaa😅🙈🙊🙉
Sanırım meraktan inat edebilirim evet dkfkkf kontrol önemlii ama aa napalım
Nesi önemli ki 😂etmezsen nolr.
Sanki adamın sağlıyla ilgili bakıyo deli 😀üroloji uzmanı😂
Ahahahaa 😅😂ya bakmam lazım iste karıştırma orasını
Neresini 😁😀
Gayet açık ve net bence kdkdkfkf
Yo hiçde acık net değil 😀utangaç kız
😂😂..
Noldu birden neye güldün skkdöc
Evet utangaçım
Gayet de acıkkkk
Sana güldüm deli:)) güncelledım
Nerdesın sn ya 😛😁 utangaçlığın hoş.
Yok ya acık değil. Net değil alan da geniş ya hani. Anlaşılmıyor. Neresi 🤪
Kdkdkd napcan nerdeyim ben dünyadayım😂
Saol canım evet hosdurr
Hı hı kesin anlasılmıyorrrr😂😅
Aa ne tesadüf bende dünyadayım😳😀
Görülmek istenesi derecede hoş🤪
Yani net değil işte, şüphe ediyorum ama neresini diyosun acaba🤔tahmin ettiğim mi
Evet herkes görmek ister tabi böylesinii kskdk😊☺️ Teşekkürlerrr ama utangacım o yüzden hayırrr
Sadece kocama görüncem ben
Yani bu ahlaksız tarafımı sadece kocam bilcek demek istedim yoksa dısarda görüyolar tabi beni skfklclc
Tahmin ettiğin evet zeki seni
Bu kadar mı utangaç olmak🤔😌😁😁
Sevımlıutangackız.
Ya ne anladın da hayır😀sakin ol
Kocama sadece derken hiç erkeklerle görüşmemiş yüzünü saklamış gibisin :))
Evet hiç sevgilim olmadıı günah diye uzak durdum bide istemeden dısarda ciddi durunca kdkdm
Ahlaksız tarafın mı var snn :)) aa. burada hiç yansıtmadın. Kocan o kadar şanslı olcak denk😛
Neymiş ettiğim tahmin 😈😀🤔
Ben arkadaş olarak dedım ama bu itiraf gelmesine şaşırdım:)). Hımm bu halde geldim diyosun.
Meraklı istekli utangaç kaldın :))
Ayyy of 😬yansıtmamıs mıydım of yaaa kendimi ele verdim şu an
Evet şanslı olucak kocammmm benim yaaa nerdesin of ya jdkdkdm
En ayıp yeriniz işte tamam sus fjf
Kendim istedim böyle olmasınıı evlenince olcakk en doğrusuu bekliyorum iste bakalım😊☺️😄😄
Evet 😌yansımadı. Yok yok iyisin merak etme. :))
boş ver bi yerlerdedir işi vardr çıkar gelir bi ara 😀
Tm ama hangisi :)) bi de parcalı ya bizimkiler. Ön tarafı diyosun sanırım 😌😁ama hangisi o
Hayırlısı :)) istediğin olur inşallah
Of ya hemen gelsin ama olmaz mı 🥲
Parçalı ne ya hahahahahhaaa et mi buu😂😂gerçi et sjjdmcmckc ya of asıl şeyiniz işte delirtme insanııııı
Aslında ikiside tatlı yani ejdkfmd
Hemen olmazzzz :)) yeri ve zamanı var
Yanı tek bişey değil :)) iki bölüm olarak parcalı işte bir uzvun parcalı olması değil. 🙈😁
Et tabı :)). Asıl şey mi:))
Delirmezsn sn ya😛
Tatlı mı😂😂😂hangi ıkısıymış tatlı olan. Hımm
120 olmuş be😀
Ama ben dayanamıyorum artık dkfkfk neyse sabredicem biraz daha daha erkenn
Anladın sen ikiside güzel jdkfkfk işe yarar yani😅
Özelde sapıklaşıyo insan asla geçmem özele
Evet çok erken😂dayanmıcak ne var utangc
Anladım mı emın değilim ki 😌işe yarar mı 😂😂🤔
Bana sapık dedın😌😏niye yargıladın öyle şmdi. Şurda güzelce konuşyosak. İstersen olabilir. Uzadı sohbet, sohbet de hoş. Komik
Meraklar geniş. 😁netleşirdi de
21 yasındayımm 25 de evlenicem 3.5 senem kaldı😍
Dayanmayacak çok şey var fjkfkfkf anlamıyo musunn aa bilerek anlamamazlığa geliyosun zeki kızız bizde anlıyoruz :)
İşe yarar evet ikisini de seviyorum 🙈
Sapıklaşıyo insan dedim sapıklaşıyoruz ateşle barut sonuçta
Ooo sn ordamısın :))
Belki daha fazla var bilemezsin:)
Ne var mesela :)) yok ya niye öyle yapayım dedim ya. Genış, ıkı bölüm bizimkisi :)) hangi şey. Zekısın tabi.
Ne işe yarıyomuş benım bilmediğim.
Hımm snde sapıklaşırsın kendinden şüphe ediyosun 😁
Benden ötürü orada sıkıntı olmaz sohbet olur. Eğlencelisn
Ya hayırrrr daha fazla olmasın yeterrr
Ya güzel yani kfkfkdmmdmf işe yarar 😅😂
Tabi ki şüphe ediyorum sen gaza getirirsen ben nasıl durabilirim
Hem ne sohbeti olur mesela söyle bakalım
Yine 4 tane yazmış 😏yâ 😀bnce de olmasın çok uzadı bura 😛
Ne gibi işlerde yarıyor onlar 😀ağır işler mi. Durursun bu kadar utangaçsan. Nıye gaza getireyim ya deli
Amma şaptın beni ha😌
Soruda ki gibi mesela, genel havadan sudan. Merakların falan 😁
Ahahhaaa evet yazarım benn ne o rahatsız mı oldun djkd rekor kırcaz burda😂
Ağır işlerr hafif işlerr fark etmiyor bence baya işe yarıyor☺️😅
Tamam durucam sjkdkdkf dururum ya erkeksin sen şaparım tabi ama kendine hakim olcaksın ona göre? O zaman rekor kırmayabiliriz burada yazarken yoruluyo insan hem herkes görüyo djkffl
Sorularıma dayanabilcek misin jfkdkdk kendini tut tamam mı?
Eh bıraz :)) zor oluyor. Peşpeşe yazınca ne yazdığımı hatırlamıyorum.
Sayende kırarız
Yok ya onların işleri bellidir ya ağırdıe ya hafif :))
E snde kızsın :)) bişe olmaz ya abartma. Durulur bi yerde. Evet öyle oluyor.
böyle diyosun bak cinsiyetinden şüphelencem😛😁
Niye dayanmayım ne var ki dayanmıcak
Ya ağırdır ya haiff aaaaaaa anladım simdii şapşall ya😅😅😂imaya bakkk hm ben ağır olmasını tercih ederim djfjkf
Yok ya şüphelenme ne alaka jdjfkf kızım benn tamam o zaman mesaj atayım bakalım
İsme bak yaa hahahajdjjd ayyy
Ne anladın şapşal :)) ima yoktu. Tm sn ağır işde calştır
Sen bilirsin 🤨😂ne varmış isimde ya.
Yeni mi farkettın :))
Bu ne saçma bi soru genetik var genetik var kimisinin sırtına kadar kili varken kimisinin koltuk altında bile yok
Ne tüyü ya kıllardan nefret ediyorum tüm vücudu alıyorum. Bacaklar da dahil
Bu çok özel oldu ondan gizlendim. Her yerde çıkıyo koltuk altı ve genital bölgeyi alıyorum geri kalanı almıyorum bacak göğüs falan
Tepeden tırnağa uçtan dibe kadar her yerde çıkıyor
O toplar zor olmuyo mu
orada çıkmasına çok şaşırdım
Ama özel bölgenizde cıkmıyo iyi bari eklföcöv
Çok zor oluyor. Temizlerken her an patlayacak diye çok korkuyoruz
orada bile çıkıyor
Traş mı tüy dökücü mü
Ya bide alsanız bile görünüyodur jilet tamamen almıyo ya o çok kötü
Kusursuz görünse ne güzel olur herkes için diyorum yani
Sizinki gibi pürüzsüz olmuyor tabiki. Tüy dökücü değil genelde jilet kullanılır
Tesekkürlerr ahjsjckdmfö niye tüy dökücü daha kolay değil mi
Tüy dökücü daha mı iyi alır. Ayrıca özel bölge için sıkıntılı olmaz mi
Toplara bi sey olur mu ki? Yani bence bana göre daha kolay ama siz traş olurlende kullanıyosunyz jilet alısmıssınızdır gercii
Taktin toplara😄 çavuşa bir şey olur mu onu merak ediyorum
Hahahahhahahhaaa ayy😂😂😂of yaa ciddenn jfkfkf
Ya ama çok farklı komik geliyo oranız bana😅😂napayım
Aa orada da mı çıkıyo? Yok artık
Onu bilememm erkolara sor
Hepsi komik değil. Bazıları çok estetik duruyor.
Ooo jdjfk öyledir bilemem değisik yani
Bakalım bir daha ki tuhaf meragin ne olacak😂
😂😂😂😂😂
Ben alıyorum gayette estetik duruyor
Yaz başında tüy dökücü krem kullanıyorum, diğer zamanlarda jilet
Heryerde çıkar ve ben heryeri alirim
gösterenleri var
alırım özellikle kaç kulak burun
Bir ergen neden bu soruyu sorar ki
Pek değil.
Alıyorum bitek o bölgeyi evet
Noldu ki
Ya o toplar nasıl alınıyo zordur kesin
Bide alsanız bile görünüyo traş tamamen almıyo ya o kötü bence
Hayır ya zor değil alıyorum iki dkda ben
Seninki alıyor mu peki partnerin var mı bilmiyorum ama
Yani tabi