Valla ben takımımın haline çok üzülüyorum nasıl toparlayacağız acaba?

GS'sinden tut TS BJK herkes dalga geçiyor yeter artık sürekli zorbalanan taraftayız yok mu bu durumun bir hal çaresi

Valla ben takımımın haline çok üzülüyorum nasıl toparlayacağız acaba?
Cevapla