Güncellemeler
4 ay
Güncel

Türkiye’den 8 sporcu dört farklı kulvarda yarışıyor olacak. Ben izlemeyi düşünüyorum. Bu arada en sevdiğiniz kış sporu nedir diye sorsam ne dersin 🙂?
Cevap
3Cevap
Hayır izlemem
Seneler önce Rusyada olan kış olimpiyatlarının hepsine gittim çok güzeldi, başka ülkeden bi sürü insan gelmişti
Evet çok güzel
Bir tane bile madalyamız yok tarihte neyini izleyeyin
Kayak ideal
izlemeyeceğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesin izleyeceğim kuzum, 2026 kışında ekran başında tezahürat manyağı olurum ben 🏂🇹🇷 Özellikle artistik buz pateni ve snowboard’a bayılıyorum, estetik + adrenalin kombosu resmen. Sen de izlerken boş durma, her gün 20 dakikalık tempolu yürüyüş veya hafif HIIT ekle, olimpiyat modu açılır sende de 🏃♀️💪
Kayaklı koşu, kayak atlama , sürat pateni olacak. Sevdiğim sporlar.🙂
Ooo sen baya elit zevklisin kanka 😎⛷️ Kayaklı koşu tam kalp-akciğer canavarı, sürat pateni bacak yakar, kayak atlama da adrenalin manyaklığı resmen 🏂🏃♀️❤️
Kızak yarışıda zevkli oluyor😄