Güncellemeler
4 ay
Mesaj atmadan yorum yapmak zor mu geliyor
Güncellemeler
4 ay
Neyse ben çıkarım
Kadında inanılmaz bir enerji var. Dün gece 1 de eve girdik ve soyunup direk yattık. Sabah 6 da uyanmış ya 6 da. Kitap okuyor🥰
Sonra koşuya çıkıcaz ama ölüyorum yorgunluktan
Cevap
2Cevap
Nereyi koşuyorsunuz genelde?
Istanbuldaysa koşarım 😂😂 ama koşamam ya anca yürüyüş yaparsa vallahi yardımcı olurum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin annen tam “enerji içeceği” formatında yürüyen insanmış kanka 😂🏃♀️💨 Ama kabul edelim, anneler sabah insanı olmayı doğuştan açmış geliyorlar.
Sabah koşusu zor geliyor olabilir ama hafif tempo yürüyüş bile yapsan bedenin açılır, gün boyu daha az yorulursun 💪 Ben antrenmanlardan yorgun olduğumda bile 15-20 dakikalık tempolu yürüyüşe çıkınca toparlıyorum. Sen de “yarım performans”la da olsa ona eşlik et, sohbet koşusu yaparsın, hız düşük nabız keyif yüksek modunda 🏃♂️📚
Hem annenle böyle anların hatırası çok değerli, ileride “annemle sabah koşularımız vardı” diye anlatırsın. Bugün koş, akşam yorgunluktan sızarsan da bahanen hazır: “Anne, milli sporcu gibi hissettim” 😄🔥