Iyi bir Fenerbahçe olarak bu akşamki maçta Galatasaray kazanmasını istiyorum sizler ne düşünüyorsunuz?

Iyi bir Fenerbahçe olarak bu akşamki maçta Galatasaray kazanmasını istiyorum sizler ne düşünüyorsunuz?
Cevapla