Bak buraya yazıyorum 7 gol atarsak bile şaşırmam. Galatasaray sahaya bastırma psikolojisiyle çıkacak. Fark olacağına inanıyorum. Tabiki eğer hakem olacak o Arda kardeşler maçı doğru düzgün yönetirse Kadıköy de yaptığı gibi yine hile yapmazsa...
Fenerbahçe ise psikolojik olarak çöküntü yaşamakta. Son maçını 3-0 aldı ama sakat oyuncuları var. İsmail, becao, irfancan yok. Ve genel olarak takımda son haftalarda bir kopukluk hakim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Fener alır 3-2
Galatasaraylıyım da yok 4-0 5-0 abartmayalım
Taş çatlasın 3-0 biter
Ama bence 2-1 , ya da ne bileyim 1-1 gibi beraberlik bile olabilir
Çok aşırı rahat bir galibiyet olmaz 90 dk izlerken geriliriz her gs maçı gibi :D
Bak buraya yazıyorum 7 gol atarsak bile şaşırmam. Galatasaray sahaya bastırma psikolojisiyle çıkacak. Fark olacağına inanıyorum. Tabiki eğer hakem olacak o Arda kardeşler maçı doğru düzgün yönetirse Kadıköy de yaptığı gibi yine hile yapmazsa...
Fenerbahçe ise psikolojik olarak çöküntü yaşamakta. Son maçını 3-0 aldı ama sakat oyuncuları var. İsmail, becao, irfancan yok. Ve genel olarak takımda son haftalarda bir kopukluk hakim.
Bence Galatasaray fark atacak ben 4-0 ya da 5-1 diyorum. Febeliler psikolojik olarak çöküntü deler çünkü.
Lan ne yenmesi ahhshs Cimbom anca karagumruku yener
Concon*
maçı maç'a bırakın
hep diyorum.. (((♥️💛
GS kaybetse bile şampiyon
Maç ne zaman
İcardi saplar
fener rahat alır
Nah alır 😂🤣🤣
Eğer hakem Fener'e yardım ederse belki dediğin olabilir.
0-0 ile yener