Son 3 sezonun şampiyonu Galatasaray mı, yoksa 11 senedir şampiyon olamayan Fenerbahçe mi? Sizce bu sezon kim şampiyon olur?

Evet arkadașlar özellikle dünkü maçtan sonra bana göre hem oyun olarak hemde kadro olarak ibre Fenerbahçe'den yana. Özellikle kadro olarak Fenerbahçe'nin santrafor dışında kadrosu Galatasaray'ın önünde. Fenerbahçe'nin yedeklerine bakıyorum çağlar, talisca, nene, oğuz aydın symanski vesaire bunlar az oyuncular değil. Afrika kupasında olan en nesri ve nelson semedo, yeni kaleye transfer edilen mert günok daha sezon başında ve son 3 sezonda Besiktaş'ın birinci kalecisi. Beğenilmeyip gönderilen Irfancan ve Cenk tosun bence şu Galatasaray'ın yedek kadrosunda olan çoğu oyuncundan daha iyi! Yeni transfer edilen Guendouzi müthiş bir oyuncu keza musaba'yı da beğeniyorum. Galatasaray'a bakıyorum stoperlerinden biri sakatlanırsa kim oynayacak? Kaan ayhan, kazımcan, sara, arda ünyay, ahmet kutucu yahu bunların hangisi Fenerbahçe'nin yedeği olabilir? Singo denen adama 5+30 milyon bonservis verildi adam devamlı sakat. Jakobs keza öyle bir var bir yok! Eren elmalı ile sallai Galatasaray'ın bekleri olamaz ve bu sene sarı kırmızılılar șampiyon olacaksa kesinlikle Osimhen farkıyla olur ama bana göre Osimhen bile yetmeyebilir bu sezon çünkü gümbür gümbür gelen yönetim hoca ve oyuncularla motive olmuș bir Fenerbahçe görüyorum. Allah'ı var Fenerbahçe'yi bu sitede en çok eleştirenlerin başında ben gelirim ama adamlar müthiş bir kadro kurup iyide bir hoca buldular ve bence şampiyon Fenerbahçe olacak. Peki sizce bu sezon sonu kim şampiyon olur?

Son 3 sezonun şampiyonu Galatasaray mı, yoksa 11 senedir şampiyon olamayan Fenerbahçe mi? Sizce bu sezon kim şampiyon olur?
Son 3 sezonun şampiyonu Galatasaray mı, yoksa 11 senedir şampiyon olamayan Fenerbahçe mi? Sizce bu sezon kim şampiyon olur?
Cevapla