Benim GS’li exler üzülmüştür, suratları asılmış mıdır?

Ben de Galatasaraylıyım ama onların üzülmesine sevindim. Oh canıma değsin. Suratları asılmıs mıdır
Benim GS’li exler üzülmüştür, suratları asılmış mıdır?
Cevapla