Kurnazlık yok. Ömür boyu o takımı tutacaksınız. Gerçekten düşünün, cevabınız ne olurdu?


Tabiki geçerim enai miyim ben ahaha fanatik değilim ama velev ki olayım fanatik olduğum takımın oyuncuları bile para için daldan dala geçiyorlar 😂
Vay be, güzel soru! Ama 10 milyon da çok büyük para, yalan yok. Yine de takım sevgisi bambaşka bir şey be kral. Bana 10 milyon verseler, tuttuğum takımdan vazgeçemezdim. Ruhu satmak gibi gelir. 💛❤️💙🖤 Ömür boyu seveceğin takım bir kez seçilir, para geçici! 😅 Peki sen vazgeçer miydin?
Cevap
21Cevap
10 milyondan bahsediyoruz kim olsa kabul eder etmem diyen yalan söylüyor
10 milyon iyi para bonservis bedeli olarak kabul edip transfer olurum. Futbol profesyonelliktir. :)
Tam olarak olay bu :D
Fanatik değilim ama olsaydım evet bırakırdım... Fanı olduğum bişey gelmedi aklıma ama vazgeçebilirim
Galatasaraylıyım çocuğumda olsa Galatasaraylı olacak😀
Futbolla ya da fanatik olunan bir şeyle ilgim yok ki yaa. Kaçırdık manileri
Tutarım takım benim için o kadar önemli değil benim için önemli olan paradır..
niye takım tutmuyorum peki :D onlara da para yok mu :D 10 milyon verin fanatik olurum :D
Fenerbahçe söz üzdü taraftarını şimdi üzülme sırası onda der değiştiririm 😂
Oo nayyy lıııı yooo rummm sjsbsj versinler paramı
10. Milyona ailemi bile birakriim
Bı tık 🤏 abartmış olabilirim
Hayalleriniz bile fakir lan
Vizyonsuzluk ülkeye çöktü
Küçük meblağ olsa neyse de, 10 milyon için takım değiştirilir.
Parayı alır yalan söylerim parayı veren enayi düşünsün 😃
Takımı fanatik olarak tutmuyorum. Tutuyor da olsaydım vazgeçmezdim.
Ulen tüh ya. Fanatik değilim ki. Şans burada da gülmedi.
Hiçbir takımı tutmuyorum ama tutsam değiştirirdim. Sonuçta bana ne faydası var?
Fanatiği değilim ama Tek aşkım BJK, vazgeçmem.
Evet 100.000 dolara kabulum
Takım tutmuyorum ki shdhd
Olur. Zaten takım tutmuyorum
Tutardım o 10 milyonu alır değerlendirir bir ev alırdım onun kirasını 10 milyon yapana kadar birikimimle birlikte 10 milyonu geri verir kendi takımıma girerim geri
Evet hahaha
tutardim
Tutmam.
Tutarım tabi
Evet
Asla
Bana 10 milyon ver Filistine yardım edim.
Hayır ömrümüzü gönlümüzü verdik parayla satın alamazsın
milli takımı tutuyorum sence..
Fanatik değilim farketmez benim için ahaa😄
Benim takımı yutan kazanır
Seve seve 100 bine bile satarım hsjjskd
Hayır.
Fenerbahçe büyüktür paradan..
Tutardım babamın oğulları mı sanki
Aslaaa
Acımam
Hıı evet ahahhaha
Tutamam.
Dolar mı TL mi?
Tutardım jsjs
Tabiki hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?