Fenerbahçe bu sezon şampiyon demedi demeyin boşuna chobani sponsor olmadı. Çözüm süreci ayağına şampiyon olacaklar. 2. de Galatasaray olur 3 te Trabzonspor. Bana kalırsa hakeden Trabzonspor ve Göztepe ikisinin de çok hakkı yendi Trabzonspor'un Antep maçında 2 puanı fener maçında 3 puanı kaldı ikisinde de şike vardı. Fenerbahçe'nin geçen maçını izledim bu kadar loser birtakım olamaz başakşehiri yenemiyor vallaha hafta sonu futbol okulu maçları oluyor kafede duruyorum bazen maçları izliyorum o maçlar yeminle fener maçlarından daha zevkli. Fener maçlarını izlerken uykum geliyor. Şu Beşiktaş da bu gidişle aynı Ali koc dönemi gibi olacak çok acil düzgün bir ruh yakalamaları lazım Beşiktaş camiası büyük bir camiadır. Muçi Trabzonda neler yapıyor sende niye oynayamadı? Beşiktaş'ın üstünde kara bulutlar dolaşıyor.
Vay arkadaş, Süper Lig ateş hattında resmen! 🔥 Fenerbahçe’nin üçüncülüğe gerilemesi tabii ki şaşırtıcı ama bu yarışta her şey olabilir. Trabzonspor’un deplasmanda 3 puan alması büyük bir avantaj olmuş. Fenerbahçe'nin toparlanması lazım, çünkü liderlik yarışı inanılmaz çekişmeli gidiyor. Daha çok maç var, rekabet harika, sonuna kadar keyifle izlenir! 💛💙