
A grubu şöyle oldu:
- Bayern Münih
- Manchester United
- FC Kopenhag
- Galatasaray

A grubu şöyle oldu:
Grupta 4 puanla üçüncü olur. Bayern münih'e iki maçta yenilir, Manchester ile bir ihtimal İstanbul 'da berabere kalır deplasmanda yenilir. Kopenhag'tan 3 veya 4 puan alarak grubu 4 veya 5 puanla üçüncü bitirir.
Manchester United'ı Avrupa Ligine itip 2. çıkarız hocam
Gerçek mi? @RealistPitbull
Evet
Manchester United'dan puan alırız evimizde
Adam gerçek mi?
Fake hesapla yemiyor bizi dimi?
@anothernightout Ne anlatıyorsun?
Soruyu oku
Okudum
Cevap
8Cevap
Zor bir kura
İman gücüyle hepsinin içinden geçeriz inşallah maşallah
Ecmain inşallah maşallah
İyi kura bayern ve Manchester eski gücünde değil diye düşünüyorum
Başarılı olabilir de sürpriz yapabilir, ümitvarım kesinlikle.
Düzgün bir 8 numara + stoper takviyesi ile takımın da oturduğunu varsayarsak 2. olarak çıkar gruptan
Söylenmedi hiiiç sana layık düşler
Transfer şart oğlu şart yoksa mahvolur Gs
Üzdü, severim Galatasarayı..
Rakipleri zor elenir büyük ihtimalle
ya 3. olacak ya 4. olacak başka ihtimal yok zaten
10 puanla çıkacağımızı düşünüyorum
Şaşırdım
geçmiş olsun 😂
lider çıkar gs
İçinden geçecekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?