Eşim ve oglum Galatasaraylı 1 aralıkta canlarını yakmak istemiyorum?

Ben fenerbahçeliyim eşim ve oglum Galatasarayli koyu hemde tartışıyoruz her gun maç izlerken falan takılıyoruz birbirimize ama fb gs derbisinde canlarını yakmak istemiyorum fb yenilirse veya gs yenilirse en son çünkü fetosaray dedim diye eşim şikebahce dedi ve birbirimizin kollarına vurduk ondan beri baristik izliyoruz ama kavga çıkmadı şu an derbilerde çıkıyor genelde
Eşim ve oglum Galatasaraylı 1 aralıkta canlarını yakmak istemiyorum?
Cevapla