Penaltımızı yedi eyvallah da biz de gerçekten çok kötü oynadık ya. Szymanski Oğuz Nesyri üçlüsü ilerde düşmana güven dosta korku veriyo ne yapalım. Talisca kendini yere atmaktan başka bişi yapmadı. Kale sağlam olmasa ya da rakip biraz daha bitirici olsa fark yerdik bu maçtan.
0
7 Yorumla
Soran
7 ay
oyle tabikide bu penaltiya muhtac olmamaliydik tamamen tedesco sucu bence son 10 dakika oynadıgimiz oyunu 30 40 dakika oynasaydik gol bulurduk yapicak bisey yok onumuzdeki maclara bakicaz su hakeminde acilen uefaya sevkedilmesi lazim ne kadar kotu oynarsak oynayalim belki de 3 puanı alicaktik
Penaltı kesinlikle çok önemliydi. Son 10 dakikadaki ileri üçlümüz ilk 11 başlamalıydı ya da Kerem Nene Duran üçlüsü ile başlayabilirdik. Kesinlikle Talisca çıkmalıydı. Yerine Asensio geçebilirdi tam onluk pozisyonlar geldi hep Talisca'ya.
Kadro geneli istikrarsız. Adam 2 ayda bir milli takıma gidip şov yapıyor. Takıma geldiğinde de şov yapmak istiyor ama o futbolu Fenerbahçe'de bulamıyor. Bir de Duran gibi bi forvetimiz varken hala besili nasıl 11 çıkabiliyor mesela deli oluyorum.
sakatlik nüks ederse asiri buyuk sorun cikar bidaki maçtan itibaren 11 ciksin duran bence arttik yeterr su 2 ay sonra acilinden orta sahaya biseyler ateslesin baskanimiz bide belki genc dinamik bir forvet 🙏🏻🙏🏻🤪🤪
oncesınde duran faul yaptıgı ıcın vermedı penaltıyı zaten. Kendı yaptıgı faulu unutmayıp ayakta kalsaydı atabılıyosa gol atsaydı ayrıca su rezıl futbolla degerı 50 mılyonu anca bulan bı takımı penaltıyla yenmeye utanmaları lazım. Fb kotuyse pılzen daha kotuydu.
0
11 Yorumla
Soran
7 ay
kankacim o bahsetttigin duranin karsi takim savunmasiyla ikili mucadelesiydi daha sonrasinda adamin sortu cekti penalti olmasi icin illa dalga mi gözükmesi gerekiyor
fenerin macta iyi oynadigini dile getirmedim, ozaman fenerin degeri 300 milyon euro ise kendinden düşük degere sahip olan hicbi takima puan kaybetmesin boyle bisey olabilir mi en azindan 3 puani alirdik penaltiyla olursa da olur futbol bu talisca goztepe ve alanyada penaltılarla 3 puanı alirdik ozaman sevinmicekmiydin
Maçın geneli durağandı ama hakem kararıyla kaçan bir penaltı her şeyi değiştirebilirdi. Bu tarz kararlar çok sinir bozucu olabiliyor, futbolda bazen böyle şeyler maalesef yaşanıyor. Fenerbahçe'nin mücadele hırsını her zaman takdir ediyorum. Rövanşta daha güçlü olabiliriz! 💛💙
tam bir skandaldı nedense bu skandallar hep fenerin maçlarında oluyor benfica yarı finalimizin malum ibbbne hakemi sonra geçen seneki rezalet rangers maçı şimdi bu ve daha niceleri...
0
1 Yorumla
Soran
7 ay
fenerim ne buyuksun ya korkusundan hakemle ayakta kaliyolar