Türk kızlarının asıl sorunu kilo ve spor yapmamak diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Tüm kızların düz bir karnı olmalı diye düşünüyorum. Bu hem sağlık açısından hem de yüz yüze yakınlaşmar için çok önemli.
Türk kızlarının asıl sorunu kilo ve spor yapmamak diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla