Türk kızları 0 beden olmayı neden marifet sanıyor 😀 45 kilo olmak hiçbir kadınsı görünüm vermiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Twitter'da bir manken gördüm. Kadın kıvrımlı balık etli leğen kemiği geniş bir kadın. Çoğu Türk kızı kadına şişko yazmış 😆. Kadın bildiğin tanrıça gibi yalnız. Resim paylaşma yetkim olmadığı için gösteremiyorum ama isteyene atarım.
Bu kıskançlık mıdır yoksa güzellik algısının zayıf oluşundan mı kaynaklı?
Türk kızları 0 beden olmayı neden marifet sanıyor 😀 45 kilo olmak hiçbir kadınsı görünüm vermiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla