Fenerbahçe başkanı Sadettin Saran oldu ne düşünüyorsunuz?

Bence olması gereken oldu Ali Koç bir türlü bunu yapamadı

Fenerbahçe başkanı Sadettin Saran oldu ne düşünüyorsunuz?
Cevapla