
Bu şarkı Ali Koç'a gelsin! Gidersen git, ardından İstanbul mu yanacak?

Bu şarkı Ali Koç'a gelsin! Gidersen git, ardından İstanbul mu yanacak?

Gayet mutluyum valla :D görüyorsunuz anlatmaya gerek yok.
Sinirlenmicem jsdj :D
Tövbe de
Bize babadan bir tek bu miras kalacak gibi sdj
Hee 😅
https://www.youtube.com/watch?v=_gUmy1Qevog
O zaman bu sana gelsin 😂
Ahaha en büyük Fenerbahçe 💙
Cevap
14Cevap
Bu anı beklemiştim de gittiği iyi oldu.
Ohh, iyi oldu bea 😂
İyi oldu bence ama bakalım gelen gideni aratır demişler...
Kesinlikle ama yok nerde bunu anlayacak akıl
Ben Beşiktaşlı olarak şunu söylemek istiyorum Ali Koç hakkını yediler zamanında fikret orman içinde aynısı oldu şimdi mumla arıyorlar
Valla ben Aziz başkanı istiyorum bunlar umrumda değil
2013 de Fenerbahçe şike yaptı diyen adamı başkan yaptılar
Evet en sonunda gitti, o geldiği gün Fenerbahçe'yi bıraktım..
7 yılda tek başarısı yok başarıyı geçtim kulübe tek katkısı dahi olmadı
Kulübü şirket yönetmeye benzetti kulüp taraftar şampiyonluk ister
Kim gelirse yine aynısınız hhagjdjdbdhdj
gelen gideni aratır derler inşallah öyle olmaz, Ali başkan iyiydi hoştu ama yumuşaktı futbol yumuşakları affetmez
Sevinçten gözlerimiz yaşlı 🥲
Futbol kadar gereksiz başka spor yok
Umarım hayırlı olur
Futbol ile ilgili yok ki benim
Gelen gideni aratmasında😂😂
Ben BJK liyim jelom yorum yapmicam bu konuya.
Hayırlısı olsun 💙💛💙💛
Fenerin durumu daha kötü olacak.😂😂
Bu yılda şampiyon Galatasaray 💛💗
Sadettin saral akp li
Olsun Fener'e
Hayırlısı olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?