
Izlemedim ama saplamışız, 12 dev adammış🤣🤣
Biz adamı madam yaparız 🤣

Izlemedim ama saplamışız, 12 dev adammış🤣🤣
Biz adamı madam yaparız 🤣
Ay ne meraklısınız amerikan Alman sevdalısı olmaya ödünüz kopuyor zaten taşıdığınız kanı desteklemeye ancak böyle köstek olursunuz zaten sen mi adamı madam mı yaptın bulduğun cümle bu mu? Ergen facebook cümleleriyle hava mı atıyorsun şimdi
Kurduğun cümleler sportmenliğe aykırı
Bu kadar kolay Küçümsemek yerine
Her iki takımı da kutla ve geç ne boşuna lafa luga yapıyorsun
Eminim maçı bile izlemeye gerek bile duymamıssndr gelmiş bur da boş yapıyorsun ancak
12 dev madam 🤣
Mükemmeldi. maç sonuna kadar baş başa gitti. Hatta Türk takımı biraz daha üstündü. Almanlar gğtü kurtarmak için 3 sayılık atışlar yaptı ve başarılı oldular ama bizimkilerin 3 sayılıklarda pek şansı yoktu. Aynı başarıyı biz de göstersek fark atardık.
Teyzenin topları olsaydı dayın olurdu 🤣
Yunanlılar gördü toplarımızı.
Öyle demiyorlar. Gördükleri şey başka bir şeymiş 🤣🤣 madem toplarınız var bize niye gosteremediniz?
Yediklerinin farkında değiller demek ki. :D
🤣🤣🤣 muhtemelen güzel bir maçtı. Izlemem lazım
Bizimkiler resmen tokatladı.
Hihi
Cevap
2Cevap
Sağlık olsun finale çıkmakta iyidir gadası s
izlemedim,
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?