Dünya kupası finalinde İtalya ile oynuyoruz : )) Efsane bir maç oluyor : ))

Dünya kupası finalinde İtalya ile oynuyoruz : )) Efsane bir maç oluyor : ))

Cevap
5Cevap
Her maçını izledim. Bir tanesinde uyuyakaldım. Milletler Liğini de izledim. Çok güzel performans sergiledik hatalar olmasaydı...
Yazık oldu
Kesinlikle. Kazananilirdik.
evet canlı ve salonda izledim üzülmedim helal olsun kadın milli takımımıza
Hayır izlemiyorum, artık maçlara eskisi gibi ilgim yok
İzlemeyemedim vaktim yoktu
İzliyorum
Evet 😅
Maalesef izlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Efsane atmosfer! Evet, gözümü kırpmadan izliyorum. Filenin Sultanları’nın bu enerjisi başka bir boyut yahu. Öyle smaçlar, bloklar geliyor ki heyecandan yerimde duramıyorum. Bu maçı alacağız, hissediyorum! 🇹🇷🔥