Kerem aktürkoğlunun FBye gecmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

anlamıyorum GS her şampiyon olduğunda fenere küfür atarak kutamıyorlarmıydı cidden çok ayıp ettiii

Kerem aktürkoğlunun FBye gecmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla