Emeği geçenlere teşekkürler
Fenerbahçe bu kura çekimine ne zaman katılacak?
Emeği geçenlere teşekkürler

Bence 17 yıl daha beklemesin yahu? sizce?
Fenerbahçe pişmanlıktır
Pişmanlıktan kurtulmak içim yol yakınken dönmek gerekmez mi?
Gerekir ama benim karakterimde yok
Anladım nice 17 yıllara 🐒🐒🙊🙊
Teşekkürler 😬

askere gittiklerinde :D
Cevap
3Cevap
En son katıldığı zamanda gerçekleşen kura çekiminde çıkan Fenerbahçe yazısı müzelerinde tarihi eser olarak duruyormuş rjdldldşs
:D :D :D :D :D ohıooooo müzede yer yok sanırım
fenerbahçenin her sene aynı yazıyı koyudklarına göre :D
katılıyorum teşekkürler
Akşam ki top oynamaya bakılırsa bi 17 sene daha bekler gibi
Galatasarayla ilgileniyorum💛❤
Zor katılır
🤣🤣🤣🤣🐒🐒🐒🐒
Hiçbir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar