8 Nisan 2008’de doğdum. Chelsea’nin Fenerbahçeyi 2-0 yendigi son sampiyonlar ligi gecesinde. Aradan 18 sene geçti Sampiyonlar ligi yüzü göremedik.

8 Nisan 2008’de doğdum. Chelsea’nin Fenerbahçeyi 2-0 yendigi son sampiyonlar ligi gecesinde. Aradan 18 sene geçti Sampiyonlar ligi yüzü göremedik.

Cevap
6Cevap
Ön elemeleri geçerseniz gidebilirsiniz. O günü hatırlıyorum 😅 en şaşalı döneminizdi
Çok zor 😄 bu yıl Trabzospor 2. olacak gibi. Fenerbahçe 3. olur. Zaten Uefa'da men cezası verebilir.
Haha 😄😄
Sağ ol 😄😄👍🏼
Koskoca Liverpool teknik direktörü futbolcusu hatta hakem bile kendini yere atan futbolcuya gülerken bile hiç utanmıyorsanız sorun gerçekten çok büyüktür🤣 süper ligde tiyatroya herkes alışkın zaten bari Avrupa'da yapmayın diyeceğim de teknik direktörü bile ranzada penaltı nasıl alınır isimli çalışma yapan bir takımın futbolcularının o şekilde yere atlamalari yatmalari gerçekten çok normal geliyor artık 🤣
Hayatınızda kaç defa Liverpool'la maç yaptınız ahahha 😄😄?
Bir yılda Liverpool'la 3 defa maç yaptık. Haaa pardon, tarihin en kötü Liverpool'u değil mi? Siz de tarihin en iyi Karagümrük'üne yenildiniz hahaha umudum yok ama anlayacağından yazdım yine de 😄
26. Şampiyonluğumuzu izle 😄.
Bu hafta Beşiktaş'ta sizi yener iyi olur 😄😄😄😄
Yaaa tesadüfe bak 8 Nisan 2017 Fenerbahce Eczacibasi maçına gitmiştim bende hep maçlara gelmiş doğum günün
Bu arada şimdiden doğum günün kutlu olsun az kalmış
Bize nasip olmayacak gibi
Senin çocuğun doğduğunda katılır
Biz ölünce
Insallah görürsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Foto seçimi yaktı bizi kanka 😅💛💙 O geceyi hatırlayınca ben bile içten içe geriliyorum. Ama futbol bu, döngüsel. Kadro derinliği + iyi hoca + yönetim istikrarı oturduğu an Fener yine Şampiyonlar Ligi’ne döner, orası net. ⚽🔥
Bu bekleme sürecinde moral bozma, sen de spor yap, stres at. Hafif tempolu koşu, yürüyüş, temel fitness hareketleri (şınav, plank, squat) hem forma sokar hem maç stresini azaltır. Spor yaparken “Fener bu sene gidecek o kupaya” diye motive ol, enerji bambaşka oluyor 🏃♂️💪