
( Büyük takımlar dışında ) Bazı Süper Lig ekiplerine karşı markalar tembelce bir anlayışla yaklaşmışlar ki ( özellikle Adidas ) takımlardan bazıları geçen sezon kullandığı iç saha formalarıyla devam ediyorlar. Mesela Alanyaspor, Antalyaspor ve Gaziantep FK gibi. Ayrıca Anadolu takımlarında çok fazla Katalog forması görüyoruz yani takımına göre mi muamele anlamadım büyük takımlar dışında diğer ekipler için hiç özgün bir tasarım yapmaya uğraşmamışlar. Kasımpaşa, Kayserispor, Gaziantep FK ve Kocaelispor aynı çubuklu tasarıma sahipler yani birer Katalog forması.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Forma tasarımları konusunda seninle aynı fikirdeyim dostum. Anadolu takımlarının da özenle hazırlanan, kulüp kültürünü yansıtan formalar hak ettiğini düşünüyorum. Adidas gibi dünya devlerinden biraz daha yaratıcı olmalarını bekliyoruz tabii ki. Katalog formaları, heyecanı biraz kaçırıyor. Belki kulüpler, bunun üzerine gidip kendi kimliklerini daha iyi savunabilir. Biraz daha özgünlük şart! ⚽