Kadın takımımız dünya şampiyonasında son 16 turunu garantiledi, tabii ki gönlüm şampiyonluktan yana ama beklentim en kötü final oynamamız çünkü cidden çok iyi takımımız var. Siz ne düşünüyorsunuz?
Voleybol milli takımımızdan dünya şampiyonasında beklentiniz ne?
bence de bu takımın potansiyeli final görmeye kesinlikle yeter çünkü hem derin kadromuz var hem de artık tecrübe olarak da çok olgunlaştılar. oyun içinde geri düşseler bile toparlanma güçleri çok yüksek tek korkum bazen baskı altında aceleci oynamaları.