
Yönetimsel ve finansal kriz yaşayan bazı alt lig kulüplerinin küme düşmesi kesin gözüyle bakılıyor. Sizce neden bu takımlar iyi yönetilemiyor?
- Bucaspor, maddi sıkıntılardan dolayı transfer yasağı cezası aldı ve kadronun önemli isimlerini kaybetti. Altyapı oyuncularıyla sahalara çıkacak.
- Borç yükünden transfer yasağı alan bir diğer takım 24 Erzincanspor da kadrosunun büyük bölümünde gençlerle oynayacak.
- Karaman FK'da yönetimin istifa etmesi üzerine takım sahipsiz kaldı. Futbolcular ayrıldı ve sahaya çıkmaya yeterince oyuncuları yok.
- Kepez belediyesinde de yönetimde bir çok istifalar gerçekleşti. Teknik direktör de görevinden ayrıldı. Futbolculara olan borçlar ödenmediği için takım defalarca TFF'ye şikayet edildi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar