2. Lig'den düşecek takımlar daha sezon başında belli oluyor. Sizce alt liglerdeki takımlar neden iyi yönetilemiyor?

2. Ligden düşecek takımlar daha sezon başında belli oluyor. Sizce alt liglerdeki takımlar neden iyi yönetilemiyor?

Yönetimsel ve finansal kriz yaşayan bazı alt lig kulüplerinin küme düşmesi kesin gözüyle bakılıyor. Sizce neden bu takımlar iyi yönetilemiyor?

  • Bucaspor, maddi sıkıntılardan dolayı transfer yasağı cezası aldı ve kadronun önemli isimlerini kaybetti. Altyapı oyuncularıyla sahalara çıkacak.
  • Borç yükünden transfer yasağı alan bir diğer takım 24 Erzincanspor da kadrosunun büyük bölümünde gençlerle oynayacak.
  • Karaman FK'da yönetimin istifa etmesi üzerine takım sahipsiz kaldı. Futbolcular ayrıldı ve sahaya çıkmaya yeterince oyuncuları yok.
  • Kepez belediyesinde de yönetimde bir çok istifalar gerçekleşti. Teknik direktör de görevinden ayrıldı. Futbolculara olan borçlar ödenmediği için takım defalarca TFF'ye şikayet edildi.
2. Lig'den düşecek takımlar daha sezon başında belli oluyor. Sizce alt liglerdeki takımlar neden iyi yönetilemiyor?
Cevapla