Ben yaşadığım için mi Fenerbahçe şampiyon olamıyor?

Böyle hissediyorum, Fenerbahçe şampiyon olacaksa şu an ö leyim.

Ben yaşadığım için mi Fenerbahçe şampiyon olamıyor?
Cevapla