Voleybol antrenörüme karşı ilgim olması normal mi?

antrenörümle aramda 8 yaş var ve bence yakışıklı ve antreman içinde de genel olarak benimle uğraşır falan aramızda iyi ama ben bu hisse engel çok olamıyorum aşık falan değilim aşık olmuyorum ben ama gened ebi his var
Voleybol antrenörüme karşı ilgim olması normal mi?
Cevapla