2 haftadır fıtnes yapıyorum ön kol damarım belli olmuş gibi biraz normal mi bana mı öyle geliyor psikolojikmen?

Evet normal midir yoksa psikolojikmen bana mı öyle geliyordur?

2 haftadır fıtnes yapıyorum ön kol damarım belli olmuş gibi biraz normal mi bana mı öyle geliyor psikolojikmen?
Cevapla