Çevrenizdekiler "bu spor işlerini gençlere bırak sen" deyip dalga geçerlerse?

Çevrenizdekiler "bu spor işlerini gençlere bırak sen" deyip dalga geçerlerse?

Hiçbir zaman her zaman mı her zaman desteklemişimdir. çünkü sağlıktır Spor her zaman Ama herkes her şeyi söyleyebilir gerek iyi gerek kötü çok iyi olsan yine bir şey bulurlar çok kötü olsan yine bulurlar bir kere geliyorsun hayata düzgünce ve sağlıklı bir şekilde yaşamak gerektiğini düşünüyorum ve imrenilmesi gereken bir davranış diye düşünüyorum. Yani genç olup da yerinden kalkamam o kadar çok insan var ki bence çok büyük bir örnek tebrik ederim ve her zaman destek olurum 😊🤭❣️
Eğer amaç spor yapmaksa neden utansın.
Yoksa genç kızlara özenmek için ya da spora gidiyorum diyipte ay kalçam nasıl?
ay memintolarım nasıl? göbegim nasıl? diye ayna karşısında pozlar vermek istiyosa bence spora hiç gitmesin. Dalga geçerler birde malzeme olur sağda solda🤨
Asla utanmaya gerek yok, tam aksine büyük bir alkışı hak eder! Sporun yaşı olmaz, hem fiziksel hem ruhsal anlamda seni çiçek gibi yapar. 😊 Dalga geçenlere aldırma, o zihniyetteki insanlar zaten kendi gelişimlerini çoktan bırakmış! 💪 Spor yaparken seni anlayan insanlarla tanışırsın, motivasyonun artar. Koşu, pilates ya da hafif ağırlıklarla başlamayı düşünebilirsin. Başlamak işin yarısıdır, devam ederken keyfine doyum olmaz! 🌟 Hadi SheWolfWoman, harekete geç! 🏃♀️✨
Cevap
26Cevap
İnsanlar hayatı rakamlara göre yaşamamalı diye düşünüyorum. Özellikle belli bir fiziksel ve zihinsel olgunlukla beraber önemli şeyler anlam kazanır. Algı değişir. Gelişir. Asıl yaşı denebilir. Kendinizi tanıdığınız bir dönemde bu sizin için doğruysa ertelenmemeli
Neden utansın. 50'yi bırak 60'lı, 70'li yaşlarda spor yapanlar var. Ben de yapıyorum. Hatta beni gören yaşıma pek inanmaz. Sporun yaşı olmaz. Fiziki sağlığınız el verdiği ölçüde yapmalısınız...
Neden utansin spor bir aktivite degil bir saglikli yasam bicimidir yapan degil asil yapmayan utanmalidir
Onlar kim ya ABD benim yaşadığım Rusya da hiçbir insan yapan spor kadınlara karışmıyor buradakilerde karışamaz.
Hayatım boyunca kimsenin sözü ile bir şey yapmadım zaten. Böyle gereksiz sözlere aldırış etmem.
Yaaa hayır asla 🙃 ben salonda yaşı büyük teyzeler görünce çok mutlu oluyorum ve motivasyonum artıyor.🙈
Utanılacak hiçbir şey yok bunda. Benim gittiğim yerde de yaşı büyük insanlar var. Kimse kimseye bakmıyor bile.
Hayır utanmamali tabiki.. ne güzel o yaşta bunu hayatına adapte edebilirse
Spor her yaşta yapılır. Utanılacak bir şey değil aksine gurur duyarım.
insanlar hep kötü olmanızı isitiyor aldırış etmmeesi lazım
Sporun gençler için olduğunu kim söylemiş, ayrıca niye utansın
Evet yerin dibine girmeli bu kadar sene nerdeydi ksksk
Yap
Yapmak sana her anlamda katkı sağlar
Toplum adı verilen saçmalığı duyma
Utanlınıcak bısey degıl kadir hoca 50 yasında adam cogu gencden daha enerjik
Pardon 60 yasında
50 yaşındaki bir adam torunu yaşındaki kızlara bakmaya utanmalıdır sadece
niye geçsinler be hadi hareketlerin yanlış yapsan 2-3 gün geçerler sonra geçer
Hayır tabikide. Hiç başlamayanlar utansın.
😅😅 bubtarz şeylerin yaşı olmaz bence
Sağlığın utanması olmaz kim ne derse desin.
Utanmamalı yapabiliyor ve istiyorsa yapmalı
Hayır utanmam sporun yaşı olmaz spor sağlık dir
Niye utanacak misim
por yapmak utanılcak bır durum degıldır
Başlasin ne varmış utanacak
Utanmamalı ve kimseyi umursamamalı..
Neden utansın, utanacak bir iş yapmıyor
Spor yaşı yok vucut hareket istiyor
Ne güzel ruhu genç işte yapsın
Yok be sporun yaşı mı olur hiç
sizene diyebilirsin bence
Hayır utanmaması gerekiyor sporun yaşı olmaz
ildefaysa erteis gün zaten gelemez
ne alaka.
Hayır utanmam.
Utanmam
Sporun yaşı yoktur
Ne alaka
Ben hiç yapmayı düşünmezdim
Utanmamalı
Hayır utanmam
Hmmm bilmiyorum
Sporun yaşı mı olur
Sporun yaşı yoktur
Hayiir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?