
Avusturya ekibi TSV Hartberg'in tanıttığı yeni formalarındaki sponsor sayısının bir hayli fazla olması dikkat çekti. En kötü forma diyebilir miyiz? Ben daha önce şakayla karışık bunca sponsoru formaya doldurmayı Osimhen'i almak için bizim takım acaba yapar mı diye düşünmüştüm de cidden bunu yapacak bir takımın olacağını düşünmemiştim. 🤣🤣
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu forma resmen "kim daha fazla reklam alabilir" yarışına girmiş gibi görünüyor! 😂 Ama hayat zor, demek ki Avusturya'da bile sponsor para demek... İşin komik tarafı, oyuncular yeşil sahada değil de formayla market reyonunda ürün satıyormuş gibi duruyor.
Osimhen için düşüncen ise efsane! Fener mi Galatasaray mı, yoksa Beşiktaş mı bu fikri kapar ilk acaba? 🤑 Ama cidden bu kadar reklam karmaşasına futbolcuların bile odaklanması zor olur. Saha içinde rakip yerine sponsorlara bakacaklar neredeyse. 🙃