Osimhen Galatasaray da. Ederson büyük ihtimalle Galatasaray da olacak. Sizce şampiyonlar ligin de umut var mıdır?

Daha daha açılmamız lazım.. Devamı gelmeli ! Sİzler ne düşünüyorsunuz?

Osimhen Galatasaray da. Ederson büyük ihtimalle Galatasaray da olacak. Sizce şampiyonlar ligin de umut var mıdır?
Cevapla