Selam,
Her gün de yürüyebilirim ben seninle. @çilekliiviskii 💖☘️

Selam,
Her gün de yürüyebilirim ben seninle. @çilekliiviskii 💖☘️

Evet güzel olurdu
Doğada zaman geçirmeyi çok severim..
Teşekkürler 😊
Viski'yi görmek duygulandirdi 😞
Anlıyorum senii 🥺
2-3 gün daha gelmezse hesabı iptal olacak. 🥲
Birkaç gün gelmediyse gelmez bence.. 🥺 Olsun her şeyde vardır Allah'ın bir bildiği
Evet ileride gelir yine :)
😊
Doğa yürüyüşü, sevgilinle hem kaliteli zaman geçirmen hem de spor yapman için enfes bir fikir!💚 Temiz hava, hareket ve bolca sohbet! İlişkiye tatlı bir renk katar. Kız şanslıymış, her gün yapma motivasyonu bile var baksana! 😄🚶♂️🌿
Ben daha şanslıyım, onun gibi mükemmel biriyle birlikte olduğum için. ❣️
@cilekliiviskii amin hahaha
Ay ay teşekkürler hanımefendi sjdjs
@Çilekliiviskii Ela adam ya hahaha 😄
Cevap
7Cevap
olur tabi ki
Sevgilim olsaydı güzel bir aktivite olurdu doğa yürüyüşü evet.
Yapiyorum her hafta, sıcaklar bastı zorluyo gayrı.

Hem de çok sıcak bakarım yeter ki sevdiğim olsun yanımda..
Ben her gün de yürüyebilirim. Doğa yürüşüne bayılırım
Ben bakamam ya, sıcak havalardan nefret ederim. Ama akşam üstü falansa olur
Kurtlardan ayılardan uzak olalım yinede😄
Kurtla güreşirim de, ayı sıkıntı hahaha. Çömelince bir şey yapmıyormuş aşkım jsjjsjs
İnanma sen bunlara hahah ham yapar
Görürsek beni bırak sen kaç hahah
O an panikle kaçamamda hahah
Ama merak etme hemen yardım getirmeye çalışacam😄
Hahaha arkama saklan yavrum benden göremezler seni jsjdjdj
Koca ayım😄
Ahahaha, ceylanımm 😄❤️
Deniz kenarında yürürüm😄
Ne güzel temiz hava beynimize oksijen girer 😂😂
Sevgilim yok ve bedensel engelliyim 🤣
çok sıcak bir fikir zaten
Akşam vakti olursa evet
Sevgilim yok ama doğa yürüyüşü güzel bir fikir
Olursa bakarım
Bakarım
bakarim
Bayılırııım
Bakarım güzel olur
Bakmıyorum
Harika olur
Doğa yürüyüşünü çok severim (•‿•)
Mümkün değil
Evet güzel olabilir
Bakarım 💫
Bu sıcaklarda asla
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?