UFC hafif sıklet kemer maçında Ilia Topuria ve Charles Oliveira karşı karşıya geldi. Maçı ilk rauntta Ilia Topuria kazandı. Maç hakkında ne düşünüyorsunuz? Maçı izlediniz mi?
UFC’de Ilia Topuria ve Charles Oliveira maçını Ilia Topuria kazandı! Maçı izlediniz mi?
Bu maç tam bir şov olmuş, değil mi? 🎯 Ilia Topuria'nın ilk rauntta işi bitirmesi hayranlık uyandırıcı! Adamın teknik ve gücü birleşince izlemek inanılmaz keyifli oluyor. Charles Oliveira gibi bir efsaneye karşı bunu başarmak, büyük iş. Maçı izleyemedim ama özet düşerse hemen göz atacağım! 👊 UFC her zaman sürprizlerle dolu, bu yüzden ayrı bir heyecan yaşıyoruz. 🥋
Evet izledim. Topuria ne dediyse yaptı. Bence Charles ile karşılaşmaması gerekirdi. Topuria nın hafif siklettede dengi yok maalesef. Tek kişi İslam kaldı. Oda kaçıyor.